וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה תנחית שלושה נבחנים חדשים

דור בלך

1.9.2009 / 21:45

אלי כהן נחוש לחזק את מרכז ההגנה בשבוע וחצי הקרובים, גם מועמדות יניב אלול נבדקת. האוהדים זועמים על השופטים

בהפועל רעננה ינסו לנצל את פגרת הנבחרת על מנת לחזק את מה שסומנה כחולייה החלשה של הקבוצה - ההגנה. בכוונתו של המאמן אלי כהן להגיע למשחק הליגה הבא, בעוד כשבוע וחצי נגד מכבי נתניה, עם בלם נוסף.

בקבוצה פנו להפועל באר שבע וביררו בנוגע לאפשרות שיניב אלול יעבור אליהם בהשאלה. כזכור, הבלם לא מרוצה מכך שהוא לא משחק בהרכב אצל גיא עזורי וביקש לעזוב. ברעננה לא יצליחו לעמוד בשכרו והוא יגיע רק אם יפחית בשכר או אם באר שבע תשתתף בעלותו.

בנוסף יגיעו בימים הקרובים להיבחן בקבוצה שלושה בלמים - בלם נבחרת לטביה ושחקן קבוצת דינאבורג, ריטוס קראיוקליס, גודווין אוסי בונסו שחתם בקבוצתו של אייל לחמן פאפוס אך שוחרר וכן פרננדו דה אבראו פריירה, או בשמו הידוע אבראו, בלם קבוצת המילואים של אתלטיקו מדריד. מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נגד הפועל חיפה, אך הנבחנים לא יגיעו בזמן. מי שיערוך הופעת בכורה הוא סטיבן כהן, שישוב מספרד לאחר שטס להביא את חפציו.

בסביבת הקבוצה קיים זעם על איגוד השופטים לאחר שבשני מחזורי הליגה הראשונים נכבשו מולם שני שערים לא חוקיים. אוהדי הקבוצה שוקלים לשלוח מכתב להתאחדות בו יתלוננו על ההפלייה לרעה. "זה שיצא לנו שם של קהל של קונצרטים לא אומר שאפשר לרמוס אותנו", הסבירו אוהדי הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully