וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "כרגע אנחנו קבוצה בהתהוות"

איתן נוח

1.9.2009 / 19:40

עוזר מאמן מכבי ת"א העביר את אימון הבכורה ביד אליהו, ללא הישראלים וגרשון. שארפ: "אני עדיין מתרגש בכל תחילת עונה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בכל שנה הציפיות הן בשמיים וגם השנה הפנים החדשות גורמות לאוהדי מכבי תל אביב התרגשות. ללא פיני גרשון ושחקני הנבחרת, הצהובים ערכו היום (שלישי) את אימון הבכורה שלהם ביד אליהו, כשאת האימון מעביר עוזר המאמן, שרון דרוקר. דורון פרקינס, שנחת רק היום בארץ, התאמן יחד עם חבריו החדשים.

דרוקר מבטיח: "אנחנו נהיה טובים"

"זו תחושה טובה ואנחנו יוצאים לעונה חדשה עם שחקנים חדשים", אמר דרוקר בפתיחת האימון. "זה מעניין לכם, מעניין לנו ומצפה לנו עבודה קשה. התהליך הכי חשוב זה להפוך את השחקנים הבודדים והשונים האלו לקבוצה. ברגע שזה יקרה, וזה לא תהליך קצר של יום או יומיים, אנחנו נהיה טובים. כרגע אנחנו קבוצה בהתהוות".

לגבי צירופו של פרקינס, אמר דרוקר: "היה חסר לנו שחקן בעמדה הזו. הוא גם שחקן מנוסה באירופה וגם שחקן שמכיר את הליגה. כמו כולם, הוא ייכנס לעניינים ויעבוד קשה". אלא שהצטרפותו אמורה לבוא על חשבונו של ההבטחה הצעירה, גל מקל, ועל כך אמר דרוקר: "הוא שחקן של מכבי תל אביב. גם כשלקחנו את פרקינס, הייתה לנו מחשבה לגבי מקל. בסך הכל מכבי תל אביב זה מועדון תחרותי שהולך להתחרות ברמות הגבוהות של היורוליג. יש פציעות ויש את החוק הרוסי שצריך לקחת בחשבון. אנחנו רואים מקום לכל שחקן טוב שעובד קשה וגל יקבל את הבמה ויצליח".

דרוקר אף עידכן בהמשך לגבי מצבו של דייויד בלות'נטאל הפצוע, שהגיע לקדנציה שלישית במכבי תל אביב. "אנחנו נדע תוך יומיים את ההערכה לגביו. נכון לעכשיו הוא עובר בדיקות. דייויד הוא לא שחקן שאנחנו לא מכירים, אנחנו מכירים אותו ומקווים שההחלמה שלו תהיה מהירה וטובה". לגבי העובדה שטל בורשטיין לא ישחק בקבוצה העונה, אמר: "רצינו להביא את טל. יש אנשים במערכת שרצו לראות אותו, אבל זה לא יצא לפועל ואנחנו ממשיכים הלאה".

שארפ: "כשלא אתרגש, אפרוש"

שחקני מכבי תל אביב הוותיקים והחדשים כאחד גילו התרגשות באימון הראשון העונה. דרק שארפ, שראה כמעט כבר הכל ביד אליהו, אמר: "אני עדיין מתרגש בכל תחילת עונה. כשאני לא אתרגש, אני אפרוש. בינתיים הכל טוב, החבר'ה החדשים נהדרים ואני מצפה לתחילת העונה".

אנדרו וישנייבסקי, שהגיע למכבי תל אביב מסנט פטרסבורג, אמר: "אני מתרגש להתחיל באימונים. קצת חם פה, אז כולם מזיעים. אני מקווה שנתחבר ממש מהר. תל אביב זו עיר יפה מאוד, המשפחה שלי ואני מאוד אוהבים אותה. מזג האוויר ממש טוב פה. הציפיות במכבי תל אביב הן לנצח. אני מקווה שננצח בכל משחק, אבל בכדורסל לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים. אני מקווה שננצח הרבה יותר מאשר נפסיד".

צ'אק איידסון: "ההרגשה היא ממש טובה להתחיל להתאמן אחרי הקיץ. זה טוב לפגוש את החברים לקבוצה. בינתיים אני נהנה פה בתל אביב, מזג האוויר נחמד מאוד ויפה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully