וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי נשאר בבית"ר ירושלים

דור בלך

1.9.2009 / 17:20

החלוץ החליט לוותר על האפשרות לעבור לדן האג ההולנדית. מתיחות בין שום לבין יצחקי וברוכיאן על רקע הביקורת של המאמן

ברק יצחקי, חלוצה של בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, החליט היום (שלישי) להישאר בקבוצה בסופו של דבר. החלוץ, ששוחרר מאימון הנבחרת הבוקר עקב המשחק אמש, היה במשא ומתן מרתוני אל מול הקבוצה ההולנדית ובאמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב במטרה להגיע להסכמות כלכליות. ליצחקי הוצע שכר שנתי של כ-275 אלף יורו בעונה, גבוה מזה שהוא מקבל בבית"ר, אך הוא העדיף לוותר עליו ולהישאר במקום אליו חזר בתחילת העונה שעברה לאחר תקופה לא מוצלחת בגנק הבלגית.

בעיה משמעותית שהרחיקה את יצחקי מהמועדון היא ההזדהות של אוהדיו עם הימין הקיצוני במדינה. אוהדי דן האג ידועים כקיצוניים ביותר, כשחלקם חברים באגודות נאו נאציות ופאשיסטיות. כזכור, הקיץ התעניינה הקבוצה בחלוץ ירושלמי אחר, טוטו תמוז, אך העניין ירד מהפרק לאחר שאלה דרשו מבחנים והשחקן סרב בכל תוקף.

בכל מקרה בין יצחקי ואבירם ברוכיאן לבין המאמן יצחק שום קיימת מתיחות, וזאת בעקבות הביקורת הפומבית שהעביר שום על שני השחקנים בתום המשחק מול סכנין. בשיחות עם שחקנים מהקבוצה סיפר יצחקי עד כמה הוא פגוע מהאופן שבו הוא ספג את הביקורת ממאמנו, ואמר ש"אצל ראובן עטר דבר כזה אף פעם לא היה קורה". בבית"ר מודעים לכעס הרב שיש בין חלק מהשחקנים הבכירים לבין שום, וינסו בימים הקרובים לאחות את הקרע כדי שלא ייווצר משבר חריף יותר.

שחקני הקבוצה, למי שלא יודע, נעלבו מהיחס של מאמנם לאחר שזה ביקר אותם בתקשורת, וציין באופן מפורש כי הראש של ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן לא היה במשחק מול סכנין וכי הוא לא היה צריך להרכיבם. "הראש שלהם לא היה כאן אלא באירופה", הסביר שום. בחדר ההלבשה העביר שום ביקורת דומה. "זה בסדר שיקרע אותנו בחדר ההלבשה וזו גם זכותו כי לא נראינו טוב", סיפר שחקן בקבוצה. "אבל למה להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה ככה? למה להשפיל אנשים בפומבי".

מי שזכו למחמאות מהצוות המקצועי היו השוער אריאל הרוש שהציג יכולת גבוהה וכן אבי ריקן ששיחק הפעם בצד הטבעי שלו. בקבוצה מספרים כי עד כה פאולו דה לה האסה לא מרשים כלל באימונים ולכן לא שותף אתמול במשחק. עם זאת, בבירה מקווים כי מדובר רק בקשיי התאקלמות וכי יציג יכולת גבוהה יותר לקראת המשחק בעוד כשבוע וחצי נגד מכבי פתח תקוה.

עדכון ראשון: 11:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully