וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווצ'יצ'ביץ': "רוצה לעזור לעשות דברים יפים באירופה"

הקשר הסרבי, ששיחק בקלן, חתם לעונה בהפועל תל אביב וכבר ערך אימון בכורה: "התרשמתי מהמועדון, מקווה לתרום מניסיוני"

ברני ארדוב

הוידאו באדיבות ערוץ הספורט

נמניה ווצ'יצ'ביץ' נחת לפנות בוקר (שלישי) בארץ במטרה לחזק את הפועל תל אביב לקראת שלב הבתים של הליגה האירופאית. הקשר הסרבי בן ה-30, ששיחק בחמש העונות האחרונות בגרמניה, עבר בדיקות רפואיות מקיפות, חתם בקבוצה לעונה אחת וכבר ערך הערב אימון בכורה. ווצ'יצ'ביץ', ששיחק בשנתיים האחרונות בקלן, ירוויח אצל האדומים כ-200 אלף יורו לעונה ויהיה לראש המשתכרים בהפועל תל אביב. גבריאל דוס סנטוס, המחזיק בחוזה בקבוצה, יוקפא כדי לאפשר את ההחתמה.

ווצ'יצ'ביץ' נחשב לרכש איכותי ואמור לסייע לאדומים במרכז המגרש, כפי שרצה גוטמן מיד לאחר הגרלת הבתים של הליגה האירופאית. הקשר שיחק מעונת 2005 בגרמניה, כשאת שלוש העונות הראשונות הוא העביר במינכן 1860 ולאחריהן עבר לפ.צ קלן. בשנתיים האחרונות רשם ווצ'יצ'ביץ' כ-60 הופעות בקלן וכבש כ-11 שערים. בעבר כבר פגש ווצ'יצ'ביץ' את הפועל תל אביב בגביע אופ"א, כששיחק בשורות לוקומוטיב מוסקבה. כמו כן, בעבר הוא הושעה למספר חודשים בגלל שימוש בחומרים אסורים כתוצאה משימוש בתרופה למניעת נשירת שיער.

"מאוד חשוב לשחקן שמגיע להכיר את המועדון והתרשמתי ממנו מאוד, גם מהשיחות עם המאמן אלי גוטמן", אמר ווצ'יצ'ביץ' לפני האימון. "אני מכיר את הפועל תל אביב, שיחקתי נגדה בעבר במדי לוקומוטיב מוסקבה. זה מועדון שעשה הרבה דברים יפים באירופה ואני מקווה שאוכל לעזור לו לעשות זאת גם העונה. אני מקווה שאוכל להביא כמה דברים טובים לקבוצה ולתרום מהניסיון שלי. כשנשאל לגבי מזג האוויר, השיב: "אני אוהב את מזג האוויר הזה, הוא מאוד מתאים לי".

המאמן אלי גוטמן התייחס להגעתו של הקשר הסרבי, ואמר: "נמניה שחקן מצוין ובעל יכולות טכניות גבוהות. הוא יכול להוסיף לנו הרבה מאוד בחלק הקדמי. הוא סוג של גוראן מילנקו משופר".

עדכון ראשון: 8:40
עדכון אחרון: 18:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully