וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ ג'יימס קוקו לומל סיכם בהפועל פ"ת

31.8.2009 / 23:59

הליברי עבר את הבדיקות הרפואיות וישתכר כ-70 אלף דולר בעונה. גם עידן סרור וגיא צרפתי סיכמו במועדון

החלוץ הליברי, ג'יימס קוקו לומל, סיכם בהפועל פתח תקוה, וזאת לאחר שעבר היום (ראשון) את הבדיקות הרפואיות ושוחח עם חברי ההנהלה דני לוי והספונסר גל חצור.קוקולומל צפוי להשתכר כ-70 אלף דולר בעונה, ויחתום על חוזהו במהלך השבוע.

נציגי הנהלת הפועל פתח תקוה נפגשו הערב כמתוכנן עם עידן סרור וגיא צרפתי במטרה לסגור איתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הספונסר גל חצור טוען כי השניים אמורים לחתום בקבוצה מחר. גורם בקבוצה אמר: "אני מאמין שהפרטים ייסגרו ושניהם יגיעו לאימון כבר מחר".

פתח תקוה מנהלת משא ומתן מזה תקופה ארוכה עם השניים שהיו מבוקשים עוד בתחילת הקיץ. הבוקר התגלעו פערים גדולים בין הצדדים, אך בסופו של דבר השניים סגרו את התנאים שלהם בקבוצה וצפויים להיכלל בסגל הקבוצה למשחק הליגה הבא בעוד שבועיים אחרי פגרת הנבחרת.

צרפתי בן ה-30 שיחק בארבע השנים האחרונות בקרית שמונה, והיה שותף לעלייתה לליגת העל ולירידה ללאומית. פתח תקוה תהיה התחנה החמישית בקריירה שלו אחרי מכבי תל אביב, מכבי נתניה, הפועל תל אביב וקרית שמונה. סרור בן ה-23 חוזר לקדנציה שניה באורווה, לאחר שהיה שותף לירידת הקבוצה ללאומית בעונת 2006/7. בקיץ, לא מצא את מקומו בהפועל תל אביב, לאחר חצי עונת השאלה לא מוצלחת בקרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully