וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "כל השבוע לא התעסקנו בכדורגל"

מאמן בית"ר מצא הסבר ליכולת החלשה ב-0:0 עם סכנין. קוליק: "יש לי קבוצה לא רעה". יצחקי במו"מ עם דן האג. ברוכיאן יישאר

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בני סכנין ובית"ר ירושלים הציגו הערב (שני) משחק כדורגל ברמה ירודה ונפרדו ב-0:0. עבור מחזיקת הגביע, היה זה תיקו מאופס שני ברציפות שהגיע לאחר שבוע בו התעסקו בבירה בעיקר בעתידם של שני הכוכבים, ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן, שחיפשו לעצמם קבוצה באירופה לפני סגירת חלון ההעברות ביממה הקרובה.

ברוכיאן צפוי להישאר בבית"ר לאחר שלא נמצאה קבוצה שתקלוט אותו לפני סגירת חלון העברות. יצחקי, לעומתו, שגם לא הבריק במשחק בסכנין, מנהל מו"מ נגד השעון מול דן האג ההולנדית, ואם זו תסכים לדרישות הכספיות של בית"ר ושל יצחקי, תיתכן עדיין עיסקה של הרגע האחרון והחלוץ יושאל.

המאמן יצחק שום תלה את היכולת החלשה בשבוע הסוער: "אני מאוכזב שלא הבקענו שערים עד עכשיו ואני מקווה שכשנבקיע זה יבוא בצרורות. לא הייתה לנו הכנה נורמלית למשחק כי כל השבוע התעסקנו בדברים שלא קשורים בכדורגל. אני מקווה שעכשיו כשהקאדר שלם, שחקנים לא יעזבו אלא רק יגיעו ונבוא מוכנים יותר למשחקים. באופן כללי, אני מאוכזב מהיכולת. אני מקווה שנשתפר אחרי הפגרה".

עידן טל הוסיף: "הגולים יגיעו. לא הלך לנו כל כך טוב אנחנו צריכים לתת יותר מעצמנו. בשבוע שעבר פתחנו טוב, אבל היום היינו קצת אפאטיים. אני לא רוצה לערב בין הסיפור של יצחקי וברוכיאן ליכולת שלנו היום. אני לא חושב שזה קשור".

אירוע מוזר התרחש במחצית המשחק כאשר גומא אגייאר, הספונסר של בית"ר ירושלים, רצה לעבור ליציע של אוהדי הקבוצה, אבל המאבטחים האישיים שלו אסרו עליו בטענה שמהלך כזה הוא מסוכן.

קוליק: "יש מה לשפר"

בסכנין היו מרוצים מהנקודה וגם מיכולת הקבוצה. המאמן ערן קוליק: "מי שראה את המשחק ראה שיש לי קבוצה לא רעה, השחקנים נלחמו יפה. אנחנו לא חדים ליד ה-20 מטר וזה חבל, גם כדורי הרוחב גרועים, אבל יש לי אמונה. שיחקנו מול קבוצה גדולה ולא ראו את זה על המגרש. עשינו את העבודה לא רע, אבל יש מה לשפר".

על היכולת של שחקני הרכש החדשים שלו, שערכו הופעת בכורה, אמר קוליק: "ראובן עובד כשרון אדיר ואני מקווה שהוא יוכיח את זה בכל המשחקים. סספדס עשה עבודה לא רעה וג'קו ערפאת עדיין עייף מהמחלה, אבל הוא ישתפר". אגב, סספדס, הוא איחר להגיע לאצטדיון ולכן עלא אבו סלאח פתח במקומו בהרכב.

גם טל חן הפגין שביעות רצון: חן: "היה דווקא משחק טוב שלנו, למרות שלא הצלחנו להבקיע. היה חשוב לא לספוג, במיוחד מול בית"ר. יצרנו מצבים, הכדור לא נכנס, אבל זה לא אומר שלא היינו טובים".

עלי עותמאן שיחק את משחקו האחרון בקבוצה, לאחר שחתם מוקדם יותר היום לשלוש שנים במכבי חיפה. "אני רוצה להיפרד מהקהל הנפלא של סכנין שתמך בי לאורך כל השנים שהייתי פה. אני רוצה להודות לאלישע לוי, יעקב שחר ואיתמר צ'יזיק שרצו בי בחיפה. אני יודע שלא יהיה לי קל ואני בא להתמודד על מקום בהרכב, אבל כל שחקן חולם להיות בליגת האלופות". לגבי המשחק הערב אמר עותמאן: "לא נפלנו מבית"ר. עם הכסף שהגיע לסכנין, אני מקווה יגיעו שחקנים טובים שיעמידו קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully