וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלות'נטאל: "גרשון האיש שיביא אותנו להישגים"

איתן נוח

31.8.2009 / 15:07

הפורוורד שחזר לקדנציה שלישית במכבי ת"א, נחת בישראל ומאמין במאמן. לאזמה: "מתרגש לבוא למקום שבו אוהבים אותי"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הרכבת האווירית של הזרים של מכבי תל אביב בכדורסל ממשיכה, ואחרי שאנדרו וישנייבסקי נחת לפני שלושה ימים וצ'אק איידסון אמש, נחתו היום (שני) שלושה שחקנים נוספים של הקבוצה, שני זרים אלן אנדרסון וסטפן לאזמה והמתאזרח דייויד בלות'נטאל.

"אני מכיר את השחקנים ואת המאמן. פיני גרשון הוא האיש להביא אותנו להישגים", אמר בלות'נטאל, שחזר לקדנציה שלישית במועדון הצהוב. "אני חושב שתהיה לנו עונה טובה. הנהלת מכבי תל אביב היא הנהלה טובה והיא עבדה קשה, תהיה לנו קבוצה מוכשרת".

הפורוורד עבר במהלך הקיץ ניתוח ארתרוסקופיה, והוא ייכנס בהדרגה לכושר, כאשר עד תחילת העונה הוא צפוי להיות בכושר מלא. לגבי הניתוח אמר: "זה משהו ששחקני כדורסל עוברים. מיפו לי את הברך. עכשיו אני מרגיש נהדר. אני אהיה מוכן לתחילת העונה".

סטפן לאזמה אמר עם נחיתתו: "אנחנו שחקנים מקצועניים, כך שלא אמור לנו לקחת הרבה זמן כדי להתחבר. יש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון אירופי וזה יעבוד לטובתנו. אני מתרגש לבוא למקום חדש שבו אוהבים אותי".

אלן אנדרסון גם התרגש, כמו שני חבריו, ואחר כך הוסיף: "יש לנו שחקנים טובים בקבוצה. אני מקווה שתהיה כימיה טובה בקבוצה ושתהיה לנו עונה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully