וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקטיקוס מחוץ לגלקטיקוס

31.8.2009 / 14:44

רק ב-"11 של המחזור" שחוזרת מהפגרה, יכול ענבל מנור להשאיר את רונאלדו מחוץ לסגל ולשים בהרכב את אלה שבאמת מגיע להם

אתם חייבים להודות שהתגעגעתם. אחרי שלושה חודשים של פגרה כולן שוב איתנו. הליגות הבכירות באירופה יצאו, כל אחת בתורה, בשבועות האחרונים לדרך. כעת, שכולן בפעילות, וואלה! ספורט חוזרת להגיש לכם את נבחרת המחזור של אירופה. הנבחרת שמאגדת בתוכה את כוכבי המחזור מספרד, איטליה, אנגליה, גרמניה וצרפת . הנבחרת שלא עושה חשבון לכוכבים כמו כריסטיאנו רונאלדו ולא ומייבשת על הספסל גם את ווין רוני. וכמו בכל שבוע, גם העונה נבחר את הכוכב האורח שבלט בליגות הקטנות של היבשת, והפעם מגיע מהליגה הבלגית.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
חבוב, כדי להיות בנבחרת המחזור שלנו תצטרך להתאמץ. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

שוער: סדריק קראסו - בורדו

לורן בלאן וחבורתו יכולים לסמן וי על המשחק העונה הראשון. אלופת צרפת הגיעה לסטאד וולודרום במארסיי במטרה להוציא נקודה, התגוננה ונהנתה מיום גדול של האיש שהגיע מטולוז בקיץ. קראסו הפגין רפלקסים טובים עם שתי הצלות גדולות לניסיונות של ברנדאו והיה ארכיטקט הנקודה בדו קרב המסקרן בין בלאן לחברו דידייה דשאן. בורדו נהנית מפתיחת עונה מוצלחת וכך גם שוער הרכש קראסו. בעיר היין מספרים שבלילה, לפני השינה, הוא מכניס למכשיר ה-DVD דיסקים של שלומי ארבייטמן.

הגנה

מגן ימני: מייקון - אינטר

בקיץ השתעשע מייקון ברעיון להצטרף לפרויקט של פלורנטינו פרז במדריד. ז'וזה מוריניו עמד על רגליו האחוריות וסירב. מילא לאבד את זלאטן (נגיע אליו בהמשך), אבל להפסיד את המגן הטוב בעולם? המלחמה של המיוחד הצליחה והברזילאי, שאייש את עמדת המגן הימני בנבחרת העונה של וואלה! ספורט, לא נראה מתוסכל במיוחד. ההתקפה האנמית וההגנה השערוריתית של מילאן אפשרה למייקון את הפריצות הקבועות שלו לאורך הקו. בפעם הראשונה, מסירת אומן שלו הובילה לפנדל ובפעם השניה הוא כבש בעצמו, כשהנראזורי השפילו את היריבה העירונית האומללה בדרבי שייכנס להיסטוריה. "אני עדיין לא בשיא הכושר", הצטנע הברזילאי בסיום. ומילאן? מיותר להרחיב עליה את הדיבור.

בלם: מייקל טרנר - האל סיטי

"הוא היה מדהים. זה מה שהוא נותן לקבוצה", אמר המנג'ר פיל בראון בסיום בהתייחסו לגיבור המשחק. טרנר מנע שער בטוח מקווין דויל והפך לגיבור הנקודה של האל נגד וולבס (1:1). זאת, תחת חרושת השמועות על עזיבה אפשרית כבר השבוע. רפא בניטז רצה את טרנר באנפילד, אבל מסיבות כלכליות הלך על סוטיריס קירגאקוס היווני. בהאל מבינים היטב שאין באפשרותם להחזיק את הנכס הגדול ביותר של המועדון, הבלם בן ה-26, שאנגליה צופה לו גדולות ופאביו קאפלו ממשיך להתעלם ממנו באלגנטיות. טרנר עשוי לעבור לסנדרלנד ב-24 השעות הקרובות בלעדיו, האל תהפוך לאחת המועמדות המובילות לירידה.

בלם: אנדראס וולף - נירנברג

העולה החדשה מראה קשיים בהסתגלות המחודשת לבנודסליגה. עם נקודה אחת משלושה משחקים, יצאה נירנברג למשחק החוץ בשטוטגרט בכוננות ספיגה, אלא שהקפטן דאג להשאיר את העניינים שקטים בהגנה. הבלם בן ה-27 רשם הופעה הגנתית מרשימה ונטרל לחלוטין את המוציא לפועל העיקרי של שטוטגרט, פאבל פוגרבניאק. וולף, יליד טג'יקיסטן ששיחק כל חייו בינרנברג, היה ראשון לכל כדור, ניצח בכל קרב אווירי והחזיר את העולה החדשה הביתה עם 0:0 ונקודה שניה העונה.

מגן שמאלי: אשלי קול - צ'לסי

אחרי מייקון, גם המגן השמאלי של נבחרת העונה של וואלה! ספורט תופס מקום בהרכב כבר בנבחרת הראשונה של העונה. קול היה במיטבו כשהבלוז אירחו את ברנלי. המגן תמך ללא הרף בהתקפה והתכבד בשער השלישי (0:3) במשחק שהיה חד צדדי לחלוטין ויכול היה להיגמר בתוצאה גבוהה בהרבה. בעונת 2004/5, פתח מוריניו את הקדנציה שלו בסטמפורד ברידג' עם ארבעה ניצחונות רצופים לפפני שנעצר בוילה פארק. קרלו אנצ'לוטי יכול להתגאות במאזן זהה, כשבעוד שבועיים הוא יוצא לסטוק. בינתיים, צ'לסי שלו, בניגוד גמור לאקסית מילאן, נראית מחוברת, רעבה, חדה וקטלנית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קישור

לסאנה דיארה

אז איך אתם מסכמים את הופעת הבכורה של פלורן טים? רונאלדו היה טוב, קאקה שלח כמה מסירות גאוניות, ראול תמיד בא לעבודה ובנזמה? סביר. השחקן שהכי הרשים בניצחון הבלאנקוס 2:3 על דפורטיבו לה קורוניה היה לאס. הצרפתי עשה את העבודה בקישור האחורי וחיפה על חבריו להתקפה. מסירת ענק שלו סידרה את הפנדל שכבש רונאלדו ובעיטת פצצה ממרחק הוסיפה גם שלוש נקודות. בסך הכל, ריאל ענתה על הציפיות. גם השליליות. לצד ניצוצות של גאונות, היא הפגינה חולשה בהגנה שתיפגע בה מול יריבות איכותיות ומסוכנות יותר. בדיוק כמו קבוצות הגלאקטיקוס בעבר. הציון להופעת הבכורה - עובר.

קשר: אריאן רובן - באיירן מינכן

רק ביום חמישי בערב המריא ההולנדי ממדריד למינכן. ביום שישי בצהרים הוא עבר בדיקות רפואיות וחתם על החוזה לארבע שנים ובשבת, הספיק לרשום הופעת בכורה נגד וולפסבורג. לואיס ואן חאל לא פחד לזרוק את בן ארצו למים במשחק החשוב של הבווארים ורובן החזיר לו בגדול. שיתוף הפעולה עם פרנק ריברי, שנכנס גם הוא כמחליף, הוביל לכדורגל מבריק. רובן זהר, נצץ, ליהטט וכבש פעמיים כשבאיירן השיגה ניצחון גדול 0:3 על האלופה. כעת, ואן חאל יכול לנשום לרווחה לאחר הניצחון הראשון של העונה. לעומת זאת, בבית משפחת לוי בכפר סבא נשמעו זעקות שבר.

קשר: דייגו - יובנטוס

הפרשנים באיטליה תמימי דעים וגם מרצ'לו ליפי משוכנע - יובה הולכת השנה עד הסוף. בניגוד לשנים האחרונות, הביאנקונרי עשו בקיץ את כל הפעולות הנכונות והעמידו קבוצה מאוזנת, חזקה עם שחקני רכש נפלאים. קנבארו נותן את השקט בהגנה, מלו עושה עבודה שחורה בקישור האחורי ודייגו אחראי על הברק וכל זה בלי אלסנדרו דל פיירו הפצוע. ביום ראשון, דייגו חגג פרמיירה מוצלחת בסרייה A עם צמד שערים על רומא המפוררת והוכיח שלא צריך לשלם 94 מיליון יורו כדי לשנות פנים של קבוצה. יחד עם הצעירים, ביובנטוס נבנית קבוצה שמאיימת לשבור את ההגמוניה בשריה A. מבית משפחת לוי בכפר סבא שוב התקבלו אותות מצוקה.

קשר: מיראלם פיאניץ' - ליון

צרפת כולה עסוקה בדו קרב בין בלאן לדשאן ושכחה את האלופה הנצחית של שנות ה-2000. ליון נראית נפלא בפתיחת העונה. שחקני הרכש ליסנדרו לופז, בפטימבי גומיס ומישל בסטוס לא מפסיקים לכבוש, אך מי שגונב את ההצגה הוא הילד בן ה-19. פיאניץ', שמחזיק באזרחות בוסנית, לוקסמבורגית וצרפתית (והחליט לייצג את בוסניה) תפס את מקומו בהרכב והשכיח בין לילה את ז'וניניו. הכוכב העולה ניצח על המקהלה בשבת כשליון ניצחה 1:3 את נאנסי והשלימה 10 נקודות מארבעת מחזורי הפתיחה בליג 1.

התקפה

דייגו מיליטו - אינטר

כשזלאטן איברהימוביץ' שיחק באינטר, שיטת המשחק הייתה מבוססת עליו. השבדי שיחק כ'פיבוט', הכדורים נשלחו אליו והוא, באנוכיות המאפיינת אותו, ידע לסיים. אל משבצת הפיבוט נכנס באופן מושלם מיליטו. הארגנטינאי תופקד מתחת לסמואל אטו וניתב שני כדורים נפלאים שהפכו לשערים של טיאגו מוטה ומייקון.

בין לבין, מיליטו כבש בעצמו מהנקודה הלבנה. היתרון של מיליטו הוא שהוא הופך את אינטר לקבוצתית ומאיימת יותר. נכון, תפוקת השערים שלו (24 אשתקד בגנואה) תיפגע עקב נוכחותו של אטו, אבל אם הוא ימשיך ביכולת הזו, אינטר תיראה הרבה יותר אטרקטיבית ומהנה לצפייה מזו של עידן איברהימוביץ'.

רוברטו סולדאדו - חטאפה

במשך השנים, נפלטו מריאל מדריד שחקנים שהפכו מאוחר יותר לכוכבים בקבוצות אחרות. סמואל אטו וחואן מאטה מהווים דוגמאו מוכרות. סולדאדו בן ה-24 קצת פחות. 16 הופעות בלבד יש לחלוץ במדים הלבנים (מתוכן רק פעמיים בהרכב), שנמכר בקיץ שעבר לחטאפה תמורת ארבעה מיליון יורו בלבד.

סולדאדו להט כבר בעונה שעברה עם 13 שערים ואת המחזור הראשון הוא פתח בסערה עם שלושער, שסידר לקבוצה הטקנה של מדריד 1:4 בחוץ על סנטאנדר.

כוכב אורח: ווסלי סונק - קלאב ברוז'

איזה סוף שבוע נפלא עבר על החלוץ הבלגי בן ה-31. ביום חמישי הוא כבש שער דרמטי בדקה ה-79 ששלח את ברוז' להארכה וניצחון בפנדלים על לך פוזנן, בדרך לשלב הבתים של הליגה האירופית. בראשון, ברוז' פיגרה 2:0 בדקה העשירית של הדרבי מול סרקל. אז הגיע סונק שכבש פעמיים והפך לאבי המהפך בניצחון 2:3. בשבת, סונק וחבריו יפגשו בחוץ ספרד וינסו להישאר בחיים בבית 5 של מוקדמות המונדיאל. מבחינת סונק, זה בדיוק הזמן להיכנס לכושר הבקעה.

שווים אזכור

גי נ'די אסמבה (ולנסיין) - הופעה שווה ניצחון ראשון

צ'ה דו רי (פרייבורג) - אחראי על הסנסציה של המחזור בגרמניה

סיימון קיאר (פאלרמו) - מנע הפסד גדול יותר בפירנצה

אבר באנגה (ולנסיה) - שני בישולים ופתיחה חלומית ללוס צ'ה

סטבן יובטיץ' (פיורנטינה) - הגיבור החדש של הויולה

אנטוניו קסאנו (סמפדוריה) - שער, בישול, פנדל מוחמץ. סמפ בפסגה

ווין רוני (מנצ'סטר יונייטד) - כריסטיאנו מי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully