וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לדמארי: "מה אתה עושה? קצת אחריות"

31.8.2009 / 10:07

עימות נוסף במכבי פ"ת: רוני לוי צרח על ניצן דמארי בחדר ההלבשה, הבלם שתק אבל עשוי לאבד את מקומו בהרכב

במכבי פתח תקוה היו מרוצים מאוד מהנקודה שהשיגה אתמול (ראשון) הקבוצה בבלומפילד מול הפועל תל אביב (1:1), אבל סמוך לשריקת הסיום עברו על מאמנה, רוני לוי, כמה שניות של חרדה. הקשר האחורי ניצן דמארי איבד כדור שכמעט עלה לקבוצה בהפסד והמאמן צרח עליו לעיני שחקנים בחדר ההלבשה. בקבוצה סיפרו כי זהו העימות השלישי במספר בין המאמן לבלם מאז הגיע לקבוצה.

בפעמיים הקודמות הבלם הודח מהסגל בגלל שהפריע למאמן במהלך האסיפה, ספג צעקות ולא שותף במשחק בשבת. "בגללך כמעט הפסדנו, אתה מאבד כדורים באמצע, מה אתה חושב שאתה עושה?!", קרא לעברו המאמן. "אני מצפה ממך לקצת יותר אחריות". דמארי שתק, אך נראה כי במשחק הבא המאמן יחליט לספסל אותו או לתרגל אותו כבלם, מאחר שהקשר האחורי מארגנטינה, רנאלדו אלדרטה, אמור לפתוח בהרכב במשחק הליגה הבא מול בית"ר ירושלים. שחרורו של הקשר לא הגיע אתמול ולכן הוא לא פתח על הספסל, כפי שתוכנן.

שחקני הקבוצה דווקא הביעו שביעות רצון מהתוצאה ורובם אמרו בסיום: "לא היינו רחוקים מניצחון. ההחמצה של טריאנוב, או ליתר דיוק ההצלה של אניימה, הייתה מוזרה". הקבוצה סיפרו כי לולא הכניסה של אסי משיח שתי דקות לסיום, לוי היה מכניס לשדה את הקשר האחורי אורי לוזון, שהפגין בעבר ביצועים לא רעים בבעיטות חופשיות מחוץ לרחבה, אך למאמן לא נותרו חילופים. בקבוצה הביעו שביעות רצון מהיכולת שהפגין טל בן חיים, שגם כבש את שער השוויון. "אחרי שרוני לוי הבהיר לו שמעמדו בהרכב לא בטוח, הוא נכנס לעניינים. הוא שחקן מוכשר שזקוק להרבה תשומת לב", נאמר עליו.

המגן חגי גולדנברג נפצע באחד האימונים במהלך השבוע והתברר כי הוא סובב את הקרסול וייעדר מספר ימים. בקבוצה מקווים שהוא יוכל להיכלל בסגל למשחק בשבת מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully