וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: מרעי על הכוונת, בלו יגיע להיבחן

ערן קוליק רוצה לחזק את החלק הקדמי בהקדם. ראובן עובד וג'קו ערפאת יערכו בכורה מול בית"ר ירושלים (ב', 20:50, ערוץ 1)

חלוץ הפועל תל אביב, ויקטור מרעי, יושאל ככל הנראה מהקבוצה כשהמועמדות לקלוט אותו הן בני סכנין או אחי נצרת. כזכור, מרעי חתם בפבואר האחרון במדי האדומים ולאחר שהשנה הובא איתי שכטר לקבוצה, הפך מרעי לחלוץ חמישי בקבוצה ופרט לגביע הטוטו לא ראה השנה עוד דשא. לאחר שלא נכלל עם סגל הקבוצה למשחקים באירופה, ביקש השחקן להיות מושאל מהמועדון בכדי להתחשל בקבוצה אחרת. מי שמעוניינות בשחקן הן – בני סכנין, אחי נצרת, הפועל עכו והפועל חיפה כשהשתיים הראשונות ביקשו כבר להיכנס למשא ומתן על השחקן.

בסכנין עושים מאמצים לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה, למרות שהקבוצה ספגה בפגיעה קשה בחלקה האחורי עם העברתו של עלי עותמאן למכבי חיפה. ירו בלו, חלוץ מכבי חיפה, יגיע ביום רביעי לקבוצה ויחל להתאמן איתה. בסכנין קיבלו את האופציה הראשונה על החלוץ, אך ערן קוליק מתעקש לבחון את בלו לפני החתמתו. גם אם ירשים החלוץ, לסכנין יהיה קשה לעמוד בשכרו, אך בקבוצה אומרים שהם ימצאו פתרון כספי להחתמתו ואם קוליק ירצה יהפוך בלו לזר החמישי של הקבוצה.

ראובן עובד שממשיך להרשים באימונים וג'קו ערפאת, יערכו מחר (שני, 20:50, ערוץ 1) את הופעת הבכורה שלהם במדי סכנין מול בית"ר ירושלים בדוחא. בניגוד לשניים, עבאס סואן הפצוע ייעדר. עותמאן יערוך מחר את הופעתו האחרונה בסכנין ולאחר המשחק יצטרף לסגל של חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully