וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן: "המצב בבלגיה לא מזהיר"

30.8.2009 / 18:42

שלושת שחקני לוקרן נחתו בישראל ויצטרפו לאימוני הנבחרת בצל מעמדם המעורער בקבוצה. גולסה חש ברע ושוחרר מהסגל

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שלושת הלגיונרים מלוקרן, עומר גולן, אבי סטרול ויואב זיו, נחתו הערב (ראשון) בישראל, לקראת אימוני הנבחרת. השלושה עוברים תקופה קשה בקבוצתם, כשמעמדם נפגע משמעותית. אתמול, שיחק רק זיו בניצחון 1:4 על מוסקרון, שהיה הראשון של הקבוצה העונה.

"אלו משחקים חשובים לנבחרת. אנחנו באים מרוכזים ומפוקסים להשיג ניצחונות ואני מאמין שנעשה את זה. נכון שאני לא משחק, אבל במשחק אחד חייבים להתעלות ולהוציא את המירב", אמר סטרול. גולן הוסיף: "תמיד כיף לבוא לנבחרת ולא חשוב באיזה מצב. נבחרת זה כיף וחוויה נכון שהמצב איתי בבלגיה לא מזהיר, אבל יהיה בסדר. אנחנו צריכים להתאמן ולראות באיזה כושר נמצא כל אחד ונחליט בסוף השבוע מה כל אחד יכול לתרום".

אייל גולסה, קשרה של מכבי חיפה, שוחרר היום מסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק מול לטביה שייערך ביום שבת. גולסה, שהיה שותף פעיל ברצף המשחקים המוצלחים של מכבי חיפה בארץ ובאירופה, שוחרר מסיבות בריאותיות. הנבחרת, כזכור, מתכוננת למשחקיה מול לטביה ולוקסמבורג במסגרת מוקדמות המונדיאל. ההערכה היא שגילי ורמוט עשוי לקבל זימון במקומו.

גולסה הגיע היום לבדיקה אצל רופא מכבי חיפה, ד"ר עמי ברבר, שציווה עליו לנוח. השחקן התלונן בימים האחרונים על סחרחורות ובנבחרת רצו לוודא שהוא יכול לשחק. בחיפה דיווחו לנבחרת על מצבו והיום כאמור הוחלט לשחרר אותו מהמשחק הקרוב, כשבמהלך היום יוחלט מי יזומן במקומו. כזכור, אתמול החליט מאמן הנבחרת, דרור קשטן, לזמן את מגן מכבי נתניה, קלמי סבן, במקומו של אייל משומר הפצוע.

בהתאחדות מקווים שלמרות שסיכויי הנבחרת להעפיל למונדיאל נראים כרגע כקלושים מאוד, האוהדים ימלאו את איצטדיון רמת גן בשני המשחקים. מסיבה זאת ההתאחדות יוצאת במבצע מיוחד לשני המשחקים שייערכו תוך ארבעה ימים: מול לטביה ב-5 בספטמבר, ומול לוקסמבורג ב-9 בספטמבר.

משרד הכרטיסים "לאן" מציע מבצע מיוחד לרוכשי כרטיס משולב לשני המשחקים: כרטיס מבוגר לשני המשחקים יעלה 100 שקל, כאשר מחיר כרטיס לשני המשחקים עבור ילד/חייל יעלה 50 שקל בלבד. הכרטיסים הם ליציע המזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully