וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה על הפסד הפועל חיפה: "עקיצה ב-60 שניות"

מאמן הפועל חיפה נשמע מאוכזב לאחר ההפסד לאשדוד, אבל ציין: "זאת ליגת העל". מזרחי: "אנחנו חייבים עוד להתחזק"

זה לא היה הערב של הפועל חיפה. שחקניו של שלומי דורה, שפתחו את הליגה עם ניצחון גדול על מכבי נתניה (1:2) נחלו הערב (שבת) הפסד 1:0 למ.ס. אשדוד, לעיני הקהל הביתי שלהם. שחקני ברוב שלבי המשחק שלטו האדומים ואף היו קרובים לעלות ליתרון, אך ללא הצלחה. מאמן הקבוצה, שלומי דורה, אמר בסיום: " אפשר לסכם את המשחק במשפט 'עקיצה ב-60 שניות'. שילמנו את מחיר הנאיביות של קבוצה צעירה. שלטנו ברובו המכריע של המשחק ובסופו סבלנו מהירדמות בחלק האחורי שהביא לאשדוד את שער הניצחון וזאת ליגת העל. ברגע שאתה לא מנצל את המצבים שיש לך אתה סופג".

לגביי החסרון של עדן בו בסט והדלילות בסגל של שחקני התקפה אמר המאמן: "גם בלי חלוצים כמעט הגענו למספיק מצבים בכדי לכבוש, כך שזה לא תירוץ בשבילנו להפסד. נעשה את המיטב בשבועיים הקרובים לחזק את הקבוצה בחלק הקדמי". קפטן הפועל חיפה, אייל טרטצקי: "מבחינה מקצועית עשינו הכל נכון ועמדנו טוב במגרש, אבל חייבים לשמור על המערך לאורך כל 90 הדקות וחבל שלא עשינו זאת וספגנו את השער. אם נמשיך באותה דרך ונתחזק בחלק הקדמי בזר טוב, אז אני מאמין שניראה הרבה יותר טוב במהלך העונה".

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, הגיב לטענות על כך שקבוצתו גנבה ניצחון בקרית אליעזר: "כל אחד רואה את המשחק מהזוית שלו. באנו לאחר שבוע קשה, בלי הרבה ביטחון ואחרי הפסד טכני. היו רגעים טובים של חיפה במשחק ורגעים טובים שלנו. הכי חשוב זה הניצחון ושלוש הנקודות איתן יצאנו מכאן. העובדה שהחלפנו את שיטת המשחק במחצית השניה היא זאת שניצחה לנו את המשחק". לגבי חיזוק נוסף לקבוצה, אמר מזרחי: "אנחנו חייבים עוד להתחזק, זו קבוצה צעירה ואני מאמין שאם נתחזק יהיה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully