וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "נצטרך להתרגל גם לרוטציה"

מאמן חיפה הצהיר שייתן מנוחה לשחקניו גם במחיר של איבוד נקודות. ארבייטמן: "עברתי שינוי". דסנקלוס סיכם תנאיו ברעננה

איתי חסיד

צילום ועריכה: איתי חסיד

מכבי חיפה חזרה היום (שבת) לקרקע אחרי הגרלת שלב הבתים בליגת האלופות שזימנה את מפגשים מול יובנטוס, באיירן מינכן ובורדו, עם ניצחון דחוק 1:3 על הפועל רעננה במחזור השני של ליגת העל.

אלישע לוי המשיך במדיניות הרוטציה שלו והעניק מנוחה לאייל גולסה ומוחמד גדיר, והירוקים נראו רע ברוב שלבי המשחק ואף נקלעו לפיגור בדקה ה-58 כשתמיר פור העלה את המארחים ליתרון, אבל צמד פרטי של שלומי ארבייטמן הלוהט הפך את התוצאה, ו-ולדימיר דאבלשווילי קבע את תוצאת המשחק שלוש דקות לסיום.

בסיום המשחק החמיאו השחקנים לשלומי ארבייטמן שנמצא בתקופה נהדרת וכן לבירם כיאל, שעשה את השינוי במשחק למרות שבמהלך השבוע האחרון הוא צם בשל הרמדאן.

לוי לא שוחח עם השחקנים אחרי המשחק והוא יעשה זאת רק ביום שני, אחרי יום החופש לו יזכו השחקנים מחר. יחד עם זאת, המאמן צפוי להתרכז בעיקר בהכנה למשחקים בליגת האלופות וכבר במהלך השבוע הקרוב מתכוונים בצוות המקצועי להתחיל את הסקאוטינג אחר באיירן מינכן. כחלק מההליך הזה לוי מתכוון לצפות בקלטת המשחק בו ניצחו הבווארים 0:3 את וולפסבורג בליגה הגרמנית. אגב, סקאוט שלך באיירן צפה במשחק של חיפה נגד רעננה והתרשם לטובה מיניב קטן.

שחקני חיפה עדיין לא קיבלו את הבשורה בנוגע לביטול הקיצוץ בשכרם, שעשוי להתקבל בצורת מענקים. כרגע נראה כי הכספים יוחזרו לשחקנים רק אחרי הצ'מפיונס משום שההישג עשוי לזכות אותם במענק נוסף.

שחקני בקבוצה התייחסו היום למאמץ הרב שנדרש מהם בתקופה האחרונה ואמרו ש"היה משחק קשה מאוד לא רק בגלל שרעננה הקשתה עלינו את החיים, אלא בגלל העומס הפיזי ובגלל רצף המשחקים באירופה ובליגה". אחד השחקנים הוסיף: "ייתכן שעכשיו, אחרי שיצטרפו שניים-שלושה שחקנים. העומס יתחלק בצורה טובה יותר".

"זה המחיר על ההשתתפות בליגת האלופות"

אלישע לוי סיכם ואמר: "משחק חלש מאוד שלנו בחצי הראשון. לא היינו אגרסיביים, שיחקנו עם מרחקים גדולים והיה לנו קשה מנטלית". על העומס שמוטל על קבוצתו אמר לוי: "זה המחיר שאנחנו משלמים על ההשתתפות בליגת האלופות, אני לוקח בחשבון גם שנשחק לא טוב, אבל אני חייב להחליף ולתת מנוחה לאנשים שמאוד קשה להם ואין שום סיבה לסכן אותם גם במחיר של להפסיד נקודות. נצטרך להתרגל גם לרוטציה".

שלומי ארבייטמן לא לקח לעצמו את הקרדיט: "אני שמח תמיד לכבוש, אבל זה לא רק אני הייתי שם בשביל הקבוצה אלא כולם. המטרה היא להצליח גם באירופה וגם בליגה. באופן אישי, אני רוצה לתת עונה כמה שיותר טובה, אם כי זה פחות מעניין אותי. אני חושב שעברתי שינוי וזה בא לידי ביטוי על המגרש. אני פחות עצבני וכבר לא עושה תנועות עם הידיים".

אלי כהן: "בחיפה יודעים לגנוב משחק"

בצד השני נותרה רעננה מאוכזבת, כשעמדה על סף סנסציה מול האלופה ונותרה ללא נקודה לרפואה. בקבוצה כעסו על החלטת השיפוט בשער השני של ארבייטמן, כשלטענתם עמד החלוץ בעמדת נבדל לפני שהבקיע.

ביציע באיצטדיון בכפר סבא ישבו הקשר היהודי-צרפתי סטיבן כהן, שכבר חתם ויערוך את הופעת הבכורה לאחר הפגרה, וכן הבלם הצרפתי ניקולס דסנקלוס, שסיכם את תנאיו וצפוי לחתום בימים הקרובים.

המאמן אלי כהן אמר בסיום: "לא נפלנו ממכבי חיפה היום, יצאנו למתפרצות בצורה חכמה, אבל אז הגיעה התפרקות של חמש דקות שנבעה מחוסר ריכוז ואולי גם נאיביות. בחיפה יש שחקנים שיודעים לגנוב משחק, זה ההבדל בין הקבוצות. אני מאוד מאוכזב אבל נתנו הופעה לא רעה בכלל. יש לנו חומר שחקנים לא רע, יש עוד זר מסלמנקה שיוכל להוסיף לנו המון, יש פה המון שחקנים צעירים וצריך לתת להם זמן להתחבר, בסוף תהיה לנו קבוצה טובה בליגת העל".

החלוץ דודו ביטון, שנכנס כמחליף, הוסיף: "זה מאכזב להפסיד כך אחרי שהובלנו, אבל אני חושב שהוכחנו שלא נהיה פראיירים של אף אחד. המטרה שלנו היא רק להישאר בליגה, אבל יש לנו קבוצה צעירה וטובה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully