וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עולים בקאנו אחד

29.8.2009 / 11:41

הומר של רובינסון קאנו העניק ליאנקיז ניצחון 2:5 על הוייט סוקס. לינסקאם השבית את קולורדו, האיינג'לס צירפו את קאזמיר

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - שיקגו וייט סוקס 2:5
בולטימור - קליבלנד 4:13
דטרויט - טמפה ביי 2:6
בוסטון - טורונטו 5:6
מינסוטה - טקסס 2:3
לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 7:11
סיאטל - קנזס סיטי 3:6

NL:

שיקגו קאבס - ניו יורק מטס 2:5
פילדלפיה - אטלנטה 2:4
פלורידה - סן דייגו 5:9
סינסינטי - לוס אנג'לס דודג'רס 2:4
מילווקי - פיטסבורג 6:8
סט. לואיס - וושינגטון 2:3
אריזונה - יוסטון 7:14
סן פרנסיסקו - קולורדו 0:2

פוחולס, כרגיל ברגע הנכון

AL: הומר בן שלוש ריצות של רובינסון קאנו באינינג העשירי העניק לניו יורק יאנקיז ניצחון 2:5, וסייע לשמר את פער ששת המשחקים מבוסטון שבמקום השני. הרד סוקס עברו את טורונטו בבית 5:6, בסיוע דאבל של ג'יי די דרו ופעולת הגנה פנטסטית של ג'ייסון וריטק, שחסם את הצלחת ומנע מהבלו ג'ייז לעלות ליתרון באינינג השמיני. דטרויט עברה את טמפה ביי 2:6, ובכך הגדילה את הפער משיקגו לחמישה משחקים. מי שעלתה למקום השני בבית המרכז היא מינסוטה, שקצרה ניצחון 2:3 על טקסס. בכך נדחקו הריינג'רס למרחק 2.5 משחקים מבוסטון בקרב על הויילד קארד.

הבעיה של האיינג'לס השנה היא לא בהתקפה אלא בהגשה, נתון שהוכח גם בניצחון 7:11 על אוקלנד, שהושג בעקבות אינינג שביעי בן שבע ריצות וערב גדול של קנדרי מוראלס - שני הומרים ושש הכנסות רצים. בשל כך, צירפו האיינג'לס את המגיש של טמפה ביי סקוט קאזמיר, ויעבירו לרייז שני שחקנים מהמיינורס ועוד שחקן. סיאטל גברה על קנזס סיטי 3:6, כשהטוען לסיי יאנג פליקס הרננדז סוגר שבעה אינינגים ומסלק שלושה חובטים בסטרייקאאוט בדרך לניצחון ה-13 העונה. בולטימור מחצה את קליבלנד 4:13.

ואם בסיי יאנג עסקינן, המלך של ה-NL טים לינסקאם, שדעך מעט לאחרונה, חזר להיות חד, ועם שמונה ושמונה העניק לסן פרנסיסקו ניצחון 0:2 על קולורדו. הג'איינטס רחוקים שני משחקים מהרוקיז במירוץ לויילד קארד. הדודג'רס, מעודדים מהניצחון בסדרה מול קולורדו, חטפו מקלחת צוננת בהפסד 4:2 לסינסינטי. אריזונה גברה על יוסטון 7:14 וסן דייגו ניצחה במיאמי את פלורידה 5:9.

בראד לידג' סגר בלי תקלות הפעם, ועם משחק נוסף של שני הומרים של ריאן הווארד הרותח, פילדלפיה גברה על אטלנטה 2:4 ותיכנס לספטמבר עם יתרון גדול בבית המזרח. הומר מספר 41 של אלברט פוחולס העניק לסט. לואיס ניצחון 2:3 על וושינגטון. שיקגו קאבס עברה את המטס 2:5 ומילווקי חלפה על פני פיטסבורג 6:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully