וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי שוב נפצע, הפעם בכתף

29.8.2009 / 11:25

הקוורטרבק של ניו אינגלנד נטש את משחק הניצחון מול וושינגטון. בליצ'יק: "הוא סובל מחבלות קלות". דנבר השעתה את מרשל

כש-150 ק"ג נוחתים עליך, רוב הסיכויים שתיפצע. זה מה שקרה הלילה (בין שישי לשבת) לטום בריידי, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, שהרגיש את כובד משקלו של אלברט היינסוורת' מוושינגטון. הפטריוטס ניצחו 24:27, אבל מה שמדאיג אותם כעת הוא פציעת הכתף של בריידי, שנאלץ לנטוש את המשחק. נכון לעכשיו נראה כי הפציעה אינה רצינית, אולם בפטריוטס חוששים, כמובן, לאחר שאת העונה שעברה החמיץ הקוורטרבק בשל פציעה בברך. "כרגע מדובר במספר חבלות קלות שנגרמות בכל משחק פוטבול", אמר המאמן ביל בליצ'יק בעמימות האופיינית לו. שחקן אחר שסובל מפציעה דומה הוא התופס של דאלאס רוי וויליאמס.

דנבר השעתה את התופס ברנדון מרשל, שמשחק איתה ברוגז כבר תקופה ארוכה. המאמן ג'וש מקדניאלס בישר על ההשעיה לשחקן, שדורש חוזה חדש מהקבוצה. "ניסינו להתמודד בכל דרך אפשרית עם הסיטואציה", אמר מקדניאלס, "וכשלא הגענו לפיתרון החלטנו שמרשל יושעה עד ה-5 בספטמבר. אנו מצפים שישוב אלינו למחרת, כדי להתכונן בראש שקט למפגש עם סינסינטי ב-13 בספטמבר".

ארון רוג'רס, הקוורטרבק של גרין ביי, נתן טעימה לעונה הקרובה עם משחק מעולה ב-37:44 על אריזונה, כשהשלים 14 מ-19 מסירותיו ל-258 יארד ושלושה טאצ'דאונים והגיח לטאצ'דאון של 34 יארד. בצד השני שיחק מאט ליינארט ברוב דקות המשחק, והראה שיש לו משהו בארסנל - 24 מ-38 ל-360 יארד וטאצ'דאון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully