וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי נתניה: בכורה לאנטבי

שתי המפסידות מהמחזור הראשון רוצות להשיג ניצחון בכורה (שבת, 19:00). המגן הוותיק יפתח בהרכב. סימנטוב ודיין בסגל

אחרי הפסד החוץ למכבי חיפה במשחק הבכורה שלה בליגה העליונה, הפועל עכו "תארח" מחר (שבת, 19:00) במשחק ביתי ראשון עבורה בליגת העל את מכבי נתניה באיצטדיון בנצרת עלית. בעכו יודעים כי קהל רב לא יגיע לאיצטדיון, אך ינסו בכל זאת לחקות את ניצחונה של עולה חדשה נוספת, הפועל חיפה, על נתניה במחזור הפתיחה.

לפני האימון הבוקר כינס מאמן הקבוצה, ירון הוכנבוים את שחקניו לאסיפה הטקטית. הוכנבוים דיבר בעיקר על הסדר במשחקה של עכו ועל הצורך לשלוט במרכז המגרש. עוד הוסיף המאמן לשחקניו: "סגרנו טוב בהגנה את חיפה ומחר אני רוצה שתמשכו בהגנה הטובה שלכם. אנחנו צריכים להניע טוב יותר את הכדור בחלק הקדמי ולהיות יותר מרוכזים בהתקפה".

מהסגל של המאמן ייעדרו מחר איסמעיל עבדול רזאק, שספג כרטיס אדום בשבוע שעבר. את מקומו אמור לתפוס בן בינימין שחזר השבוע להתאמן עם הקבוצה. ליאור לוי אמור להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב יחד עם ליעד אלמליח ורון בן נחום. רועי דיין ושחר סימנטוב, שהחלימו מפציעותיהם, אמורים לקבל דקות מהספסל.

הרכב משוער: דודו גורש, רון בן נחום, איציק כהן, גבע ברקאי, ג'וני טננבאום, ליעד אלמליח, ליאור לוי, עמנואל אמנגואה, אדק מ'בה, בן בינימין, עומאר עבדול עזיז.

עזריה מתלבט לגבי אוקוצ'ה

לאחר ההפסד הביתי להפועל חיפה, במכבי נתניה ינסו להשיג נקודות ראשונות העונה נגד סגינתה של חיפה בלאומית אשתקד, הפועל עכו. בניגוד לשנה שעברה, אז יצאו בנתניה למלון לפני משחקים רחוקים, הפעם ילונו השחקנים בביתם ויעלו מחר בבוקר צפונה לכיוון איצטדיון "גרין" בנצרת עילית, שם יערך המשחק.

נתי עזריה ביקש משחקניו לעלות על מנת לנצח, ובחדר ההלבשה שוחחו השחקנים ביניהם על כך שהעונה קבוצות ברמתה של הפועל עכו הן הלחם והחמאה שלהם. "אם שוב נפסיד ונצבור פער כבר עכשיו, זה עלול להתוות את מצבנו כל העונה ולקבע את מעמדנו כקבוצת תחתית", הסבירו בנתניה. עזריה, שרוצה לפתוח בהרכב התקפי על מנת להכריע את המשחק במהרה, עדיין מתלבט האם אובודו אוקוצ'ה יפתח בהרכב, שכן זה הפסיד את מרבית אימוני הקבוצה בשבועיים האחרונים עקב בעיות באשרת העבודה שלו, אך שמר על כושר בקבוצתו של אייל לחמן, פאפוס הקפריסאית.

עזריה יערוך מספר שינויים בהרכב לעומת זה שהפסיד לחיפאים לפני שבוע, כשיגאל אנטבי יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי היהלומים במקומו של אוראל דגני. דלה ימפולסקי פצוע ויפנה את מקומו בהרכב לטובת קשר אחורי נוסף - אמייה טגה. אם בסופו של דבר יחליט עזריה שלא לפתוח עם אוקוצ'ה, ריף מסיקה יהיה זה שיקבל את חולצת ההרכב.

הרכב משוער: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, מעוז סמיה, יגאל אנטבי, אלמוג כהן, רביד גזל, אמייה טגה, שלו מנשה, אובודו אוקוצ'ה (ריף מסיקה), אחמד סבע

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully