וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "המבורג קבוצה קשה יותר מבאיירן"

מאמן הפועל ת"א התייחס להגרלת קבוצתו בבית עם הגרמנים ועם סלטיק. לבאדיה "שוכח" להתייחס לקבוצה הישראלית. מוובריי לא מכיר

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן התייחס היום (שישי) להגרלת קבוצתו בשלב הבתים בליגה האירופית. האדומים ישחקו בבית אחד עם המבורג הגרמנית, סלטיק הסקוטית וראפיד וינה מאוסטריה.

"ברגע שראיתי שהקבוצה הראשונה שהוגרלנו מולה היא המבורג", אמר גוטמן ל"ספורט 1", "הבנתי שיהיה לנו בית קשה מאוד. אני יכול לבוא ולומר שהיום התמודדות מול המבורג קשה יותר ממפגש עם באיירן מינכן. המבורג במקום השני בבונדסליגה, ראיתי אותה מנצחת את וולפסבורג האלופה. כמו שזה נראה היום, היא השם החם של הכדורגל הגרמני".

המאמן מסרב להנמיך ציפיות, בליגה או באירופה: "הפועל תל אביב חייבת להיאבק בליגה ברמה הגבוהה ביותר, בלי קשר להגרלה שקיבלנו, עברנו שתי קבוצות טובות במוקדמות. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ונעשה את המיטב גם מול הקבוצות האלה. הקבוצות שקיבלנו הן קבוצות טובות ואטרקטיביות. זה ישחק לטובתנו, כי הקהל של הפועל תל אביב, שדעתי עליו היא שהוא הקהל הטוב בארץ, התייחס לטפליצה כמובן מאליו. לקבוצות כמו המבורג וסלטיק, שמות של ליגת האלופות, מתייחסים אחרת. זה בית של קבוצות אטרקטיביות טובות שיכניסו כסף למועדון, הקהל ייתן דחיפה ועדיף לקבל אותן".

גוטמן סיפר על כוונות החיזוק של האדומים: "עד לימים האחרונים חשבנו להתחזק בבלם זר, אבל אז יוסי אבוקסיס ואני שינינו כיוון. אנחנו רוצים להתחזק במישהו שישחק באמצע ומקדימה, שם נרצה להביא זר איכותי שיעזור לנו. כרגע אין לנו שמות, ובכל מקרה, הכל ייעשה במסגרת התקציב, אנחנו לא הולכים להשתגע. את ההגנה נרצה לגבות בשחקן ישראלי נוסף". לפני אימון הבוקר כינס גוטמן את שחקניו ואמר להם: "אני גאה בכם על ההשקעה והעמידה במשימה. יחד עם זאת, אנחנו חייבים לשמור על יציבות גדולה יותר לאורך כל המשחק, בדיוק כמו ששיחקנו במחצית הראשונה". בימים הקרובים יוחלט על גובה התקציב שיעמוד לרכש. דדי בן דיין ודני בונדר יחמיצו את המשחק הראשון מול סלטיק בשל צבירת כרטיסים צהובים.

"על פי מה קובע קשטן את הזימונים?"

גילי ורמוט התייחס אף הוא להגרלה, ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "ידענו מראש שכל הגרלה שנקבל תורכב מקבוצות ברמה העליונה של אירופה וצדקנו. ההגרלה לא פשוטה, אבל הראינו אופי כשעלינו לשלב הבתים מול יריבות לא קלות, ונעשה את כל מה שאפשר כדי להתקדם לשלב הבא, להסב נחת לאוהדים ולהוסיף למסורת האירופית של המועדון". ורמוט לא התאמן ועבר טיפולים ברגלו, שספגה אתמול חבטה במשחק.

שיחת היום, מעבר להעפלה, היא אי זימונו של הקשר לנבחרת: "אם גילי בכושר שהוא נמצא לא בנבחרת, אז אני לא יודע על פי איזה קריטריונים קובע את קשטן את הזימונים", אמר אחד האדומים. מחר תערוך הפועל תל אביב אימון מסכם לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בליגה. גוטמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב, אבל יאפשר מנוחה לשחקנים שיתלוננו על עייפות.

אביו של קשר הקבוצה, שי אבוטבול, הלך לעולמו לאחר שסבל ממחלה קשה. הקבוצה יצאה לאחר האימון להלוויתו.

לבאדיה שכח, מוובריי לא מכיר

יריבות הפועל ת"א בבית ג' התייחסו להגרלה, והתעלמו מהאדומים. "תמיד אני אומר שבהגרלות כאלה אתה מקבל את מי שאתה מקבל ותמיד ההגרלה קשה. המבורג קבוצה נפלאה עם אוריינטציה התקפית. דברים השתנו שם מאז העזיבה של מרטין יול לאייאקס, אבל הם קבוצה טובה עם רקרוד טוב בליגה הגרמנית", אמר טוני מוובריי, המנג'ר האנגלי של סלטיק.

על הפועל תל אביב אמר מוובריי: "אני לא יודע עליהם יותר מדי, אבל נלמד אותם בשבועות הקרובים. לגבי ראפיד וינה, ראיתי אותם בטלוויזיה מדיחים את אסטון וילה. מי שמעיפה קבוצה מהטופ שש של הכדורגל האנגלי לא יכולה להיות קבוצה רעה. ההגרלה יכולה הייתה להיות קלה יותר, אבל כולנו מתרגשים מהצפוי".

על המטרות של קבוצתו במפעל אמר המנג'ר: "יש הרבה קבוצות אירופאיות בכירות במפעל עם ציפיות להצליח. לקבוצות כמו רומא ו-ויאריאל יש תואר בליגת האלופות. אנחנו מחפשים להצליח, אבל לא אלחיץ את השחקנים ואעלה את הציפיות. נהיה תחרותיים ונראה כיצד דברים יתפתחו".

מאמן המבורג ברונו לבאדיה הגיב להגרלה, אבל התעלם מהפועל תל אביב, אם מחוסר ידע ואם במופגן: "זהו בית שמזמין משחקים אטרקטיביים. לא צריך להגיד יותר מדי על סלטיק, וצריך לזכור את ההעפלה הסנסציונית של ראפיד וינה על חשבון אסטון וילה. ברור שהמשימה שלנו היא לשרוד ולהעפיל לשלב הבא".

"קיבלנו בית נפלא עם קבוצות אטרקטיביות שימשכו את הקהל למגרש", אמר בקצרה פטר פאקולט, מאמן ראפיד וינה. הקבוצה האוסטרית תודיע עד יום שני האם תארח במגרשה, או שתשחק באצטדיון הלאומי ארנס האפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully