וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי חיפה: ארבייטמן ודבאלישווילי בחוד

אלישע לוי חושב התקפה ומעדיף להעניק מנוחה לגדיר וגולסה. העולה החדשה לא חוששת מהירוקים (שבת, 17:00, ספורט 2)

חלוץ מכבי חיפה, ירו בלו, לא הגיע הבוקר (שישי) לאימון המסכם של מכבי חיפה, זאת כנראה על רקע העובדה ששלשום קיבל המאמן אלישע לוי אור ירוק לשחררו. בלו אמור לעבור לסכנין ביום ראשון, כשחיפה תקבל תמורתו את המגן עלי עותמאן ותעביר סכום כסף בהתאם למשא ומתן בין הצדדים. לפיכך, החלוץ גם לא ייכלל מחר בסגל לקראת המשחק מול רעננה.

אלישע לוי שוחח עם שחקניו לפני האימון ואמר להם: "צריך להפריד בין הליגה לאירופה, חשוב שנדע לשמור על איזון גם במשחקים האלה. תלחמו בכל הכוח כדי להשיג את הנקודות האלה".

לפי התרגול באימון, דקל קינן יחזור להרכב על חשבונו של שי מימון ואילו גוסטבו בוקולי יחליף את בירם כיאל. ולדימיר דבאלישווילי ושלומי ארבייטמן יפתחו בחוד, משום שלוי מעדיף להעניק מנוחה למוחמד גדיר ולאייל גולסה. ליאור רפאלוב יפתח גם הוא בהרכב.

המשחק הקרוב יפגיש את חיפה והפועל רעננה בפעם הראשונה מאז אפריל 1966, אז ניצחה חיפה 0:1 משער של יונתן צבי.

החלוץ אייל שטרכמן עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות. בחיפה טוענים כי נראה שהשחקן סובל מעודף משקל וייתכן שיתאימו לו תכנית מתאימה.

הרכב משוער, מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אלון חרזי, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה; גוסטבו בוקולי, ג'ון קולמה, יניב קטן, ליאור רפאלוב; ולדימיר דאבלשווילי, שלומי ארבייטמן.

רעננה: סטיבן כהן ייעדר

"ברור שעל הנייר מכבי חיפה טובה מאיתנו בכל קנה מידה, אבל אנחנו לא מוותרים מראש על שום משחק", הסביר מאמן הפועל רעננה אלי כהן לקראת המפגש מחר (שבת, 17:00, שידור חי בספורט 2) בכפר סבא נגד האלופה ונציגת ישראל בשלב הבתים של ליגת האלופות. "נשתמש בכל הכלים שלנו, ננסה להפתיע אותם ולצאת מהמשחק הזה עם נקודות", המשיך המאמן.

ברעננה מקווים שפיק הברכיים שחוו שחקניהם במחצית הראשונה נגד הפועל באר שבע לא ישוב וכי הקבוצה תצליח להציג את היכולת מהמחצית השנייה, בה נראו השחקנים טוב יותר מהקבוצה מבירת הנגב. רעננה התחזקה במהלך השבוע באופן משמעותי כשקשר סלמנקה, סטיבן כהן, חתם לשנתיים, והחלוץ דודו ביטון חזר גם הוא. מנגד, הודיעו אתמול (חמישי) במועדון לחלוץ משה בלביליה ולמגן אריק הורט כי הם משוחררים. דודו ביטון צפוי לפתוח בהרכב, אך סטיבן כהן ייעדר שכן שחרורו הבינלאומי לא הגיע בזמן מההתאחדות הספרדית.

הרכב משוער: שאול סמדג'ה, איתי טואף, אבי סופר, רועי לוי, לירה, חיים פונטרמולי, תמיר פור, עומרי עטיה, ארמנדו לסקאנו, דודו ביטון, כריסטיאנו דוס סנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully