וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן צפוי לזמן את קלמי סבן לנבחרת

28.8.2009 / 9:28

המאמן הלאומי קיבל דיווח לגבי פציעתו של משומר ועשוי לזמן אותו רק ללוקסמבורג. בנבחרת יחזיקו אצבעות ליוון מול שוויץ

דרור קשטן ועוזרו משה סיני אמורים לקבל החלטה בסוף השבוע הנוכחי, לפיה מגן מכבי נתניה קלמי סבן יוזמן לנבחרת במקום אייל משומר. קשטן וסיני קיבלו דיווח בנוגע למתיחה שממנה סובל מגן האלופה, ממנה הוא צפוי להחלים בעוד כשבוע, סמוך למועד קיום המשחק. בנבחרת עשויים לזמן את סבן למשחק מול לטביה ולהחזיר את משומר, אותו קשטן מעריך מאוד, לקראת המשחק מול לוקסמבורג. בגלל הפציעה, אתמול לא נטל משומר חלק באימון של חיפה ומי שצפוי להחליפו בהרכב בשבת הוא אלון חרזי.

הנבחרת תתכנס ביום שני הקרוב למסיבת עיתונאים ראשונה ואימון בכורה לקראת המשחק מול לטביה בשבת הבאה (21:00) באיצטדיון רמת גן. באותו יום תשחק נבחרת שוויץ מול נבחרת יוון ובנבחרת סקרנים מאוד בנוגע לתוצאה במשחק הזה שייפתח במקביל בשוויץ. אם נבחרת יוון תנצח, היא תסיים כמעט בוודאות במקום הראשון, משום שהיא תשחק נגד שלוש הנבחרות שנחשבות לחלשות בבית (מולדובה, לטביה, לוקסמבורג, לפי הסדר הזה). אם נבחרת שוויץ תפסיד וישראל תנצח את לטביה, הפער בין הנבחרות יצטמצם לכדי נקודה אחת בלבד, כששוויץ תצא לאחר מכן למשחק חוץ נגד לטביה, שעשוי להעלות את ישראל למקום השני בבית בהנחה שתנצח את לוקסמבורג בבית.

תיקו בין שוויץ ליוון גם הוא יבטיח כנראה את המקום הראשון ליוונים וגם במקרה כזה ההכרעה תעבור כנראה למחזור האחרון, אז תצטרך ישראל להשיג ניצחון היסטורי בשוויץ על מנת להעפיל, בהנחה שתנצח עד אז את שלושת משחקי הבית שלה מול לטביה, לוקסמבורג ומולדובה. אגב, אם שוויץ תנצח במשחק הזה, האפשרות שישראל תעפיל למשחקי ההצלבה אפסית משום שאז תצטרך ישראל לייחל לסנסציה של אחת הנבחרות החלשות מול יוון.

שחקני הליגה הבלגית, עומר גולן, אסי סטרול ויואב זיו, וכן גל אלברמן שיגיע מגרמניה, ינחתו בישראל ביום ראשון. טל בן חיים ינחת בלילה שבין ראשון לשני. יוסי בניון ינחת בארץ בסיום האימון ולא ישתתף בו, כמו סלים טועמה שיגיע רק בליל שני. אליניב ברדה, בן סהר ודודו אוואט ינחתו סמוך לאימון וצפויים להגיע אליו ישירות משדה התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully