וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "השחקנים רצו לראות עצמם אחרי המשחק"

מאמן הפועל ת"א הסביר את יכולת קבוצתו נגד טפליצה (1:1) ופרגן לורמוט: "בוגר ואחראי". סטרול מועמד להצטרף

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

אחרי ההתרגשות וההתלהבות של אצטדיון רמת גן ביום שלישי הצטרפה הערב (חמישי) קבוצה ישראלית נוספת לשלב הבתים במפעל אירופי. הפועל תל אביב אולי הרשימה כמו חיפה, אבל עשתה את העבודה עם 1:1 ביתי נגד טפליצה הצ'כית ו-2:3 בסיכום שני המשחקים. מרטין קליין כבש לצ'כים בדקה ה-89, אך דדי בן דיין מנע הפסד עם שער בתוספת הזמן. הפועל תוגרל מחר (שישי, 14:00, ספורט 2) בקבוצת הדירוג השלישית בשלב הבתים.

בעקבות העפלתה לשלב הבתים צפויה הפועל תל אביב להכניס לקופתה כעשרה מיליון שקל מהמענקים של אופ"א, מכירת זכויות השידור ומכירת הכרטיסים, סכום שישמש את הקבוצה לחיזוק הסגל. בימים הקרובים ייפגש המאמן אלי גוטמן עם הבעלים מוני הראל על מנת לדון בנושא, כשבין השמות המועמדים לחזק את האדומים נמצא הבלם אבי סטרול, שהיה מועמד להצטרף לקבוצה כבר בתחילת הקיץ, אבל בעקבות דרישותיו הגבוהות ירדה אז מועמדותו מהפרק.

גוטמן אמר בסיום: "מהרגע הראשון שקיבלנו את ההגרלה, ידעתי שמחכה לנו התמודדות מאוד קשה. במחצית הראשונה שלטנו בקצב המשחק והנענו את הכדור, סמואל וזנדברג הגיעו מול השוער, והשחקנים כאילו רצו לראות את עצמם מעבר למשחק הזה. ואז סופגים שער בדקה ה-88 ונכנסים ללחץ, מאבדים מדרך המשחק". בנוגע לשיתוף הפעולה המעט מאכזב בין שני החלוצים שלו, הוסיף המאמן האדום: "יבואה ושכטר שני חלוצים טובים שעוד יביאו תפוקה".

"הדבר הכי חשוב הוא ההעפלה לבתים", המשיך גוטמן. "יש לנו כמה נקודות תורפה במשחק שלנו ובעיקר חוסר היציבות. לפרקים אנחנו משחקים שוטף ולפרקים אין למי למסור. אנשים לקחו את ההגרלה כמובנת מאליה ואני שמח שלא נפלנו לשאננות והצלחנו לעבור ולהשיג את המטרה". המאמן נשאל אם לגילי ורמוט יש מקום בנבחרת: "גילי עשה מעל ומעבר בשני המשחקים ומוכיח ממשחק למשחק שהוא יותר בוגר ויותר אחראי. הוא עושה דברים נפלאים, אבל לנבחרת יש מאמן והוא זה שמחליט".

ביברס נאתכו: "עמדנו במטרה הראשונה שהצבנו לעצמנו ואני מאושר. אין לנו יותר מדי זמן לשמוח כי יש לנו משחק בפתח תקוה ועליו אנחנו חושבים. בסגל שלנו רחב ומצוין והמחליפים מספיק טובים כדי שנוכל להתמודד גם באירופה וגם בליגה בצורה טובה. אני מקווה שנקבל הגרלה נוחה שתעזור לנו להמשיך את הקמפיין האירופי שלנו".

וואליד באדיר הוסיף: "ההרגשה לעלות לשלב הבתים נהדרת. מחכים לנו עוד הרבה משחקים קשים לאורך העונה. אני רוצה לאחל מזל טוב גם למכבי חיפה. העובדה שחיפה והפועל תל אביב נמצאות באירופה עושה טוב לכדורגל שלנו ומקדמת את הליגה. אני מקווה ששתי הקבוצות יעשו עונה יפה באירופה". לגבי העובדה שרק אביחי ידין ודדי בן דיין זומנו לסגל הנבחרת אמר באדיר: "יש הרבה שחקנים בהפועל תל אביב שיש להם מקום בנבחרת".

ההתאחדות אישרה היום באופן זמני את פתיחתו של שער 5 בבלומפילד לתקופה של 60 יום, עד אז אמורה להסתיים התקנת הכיסאות ביציע.

עוזר מאמן טפליצה, זדנק קלוצקי, שניהל את המשחק במקומו של המאמן הראשי ייז'י פלישק החולה, סיכם: "אנחנו מאוכזבים מאוד, יכלנו להבקיע שני שערים ולהעפיל. אם היינו מבקיעים את הגול 15 דקות לפני כן, יכולנו לנצח או לכפות הארכה. הרגע המכריע של המפגשים היה השער של ורמוט, אנחנו מאחלים להפועל הצלחה בהמשך הדרך, רואים שהיא קבוצה עם הרבה נסיון באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully