וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן, אייל גולסה ואלירן עטר זומנו לסגל הנבחרת

27.8.2009 / 13:12

קפטן מכבי חיפה חוזר לקראת לוכסמבורג ולטביה, זימון ראשון לגולסה ולעטר. קולאוטי: "לא מבין למה לא זומנתי, יש בי כעס"

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, זימן היום (חמישי) 24 שחקנים לסגל נבחרת ישראל לקראת המשחקים נגד לטביה ולוכסמבורג. השם המפתיע בסגל הוא יניב קטן, שחוזר לאחר תקופה ארוכה בזכות יכולתו הטובה במדי מכבי חיפה, שלאחרונה באה לידי ביטוי בעיקר במוקדמות ליגת האלופות.

מי שיצטרף לקטן ולשחקני הנבחרת הוא אייל גולסה, שהיה מצוין בשני המשחקים נגד רד בול זלצבורג ושכנע את דרור קשטן שמקומו בסגל הבוגרת.

שחקן נוסף שהוזמן כצפוי לנבחרת, אבל בפעם הראשונה, הוא חלוצה של בני יהודה אלירן עטר. כזכור, עטר לא זומן עד עכשיו בגלל עברו הפלילי. עטר וקטן זומנו למעשה במקום עמית בן שושן ורוברטו קולאוטי. גל אלברמן זומן במקום תמיר כהן, ואייל גולסה במקום ביברס נאתכו. והמשחק נגד לטביה יתקיים במוצאי שבת, בעוד שהמשחק נגד לוכסמבורג יתקיים ב-9 לספטמבר. רוברטו קולאוטי לקח קשה את אי זימונו לנבחרת ואמר בתגובה: "אני לא מבין את ההחלטה לא לזמן אותי לנבחרת ישראל. יש בי כעס מסוים כי כנראה שבשביל להגיע לשם הייתי צריך לשחק בליגה הישראלית. אני בתקופה טובה בגרמניה ולא ברור למה לא קיבלתי זימון. אני עדיין צריך לעכל את זה. כששמעתי את זה הופתעתי מאוד".

הסגל המלא: דודו אוואט (מאיורקה), ניר דוידוביץ' (מכבי חיפה), לירן שטראובר (מכבי תל אביב), דדי בן דיין (הפועל תל אביב), יובל שפונגין (מכבי תל אביב), דקל קינן (מכבי חיפה), טל בן חיים (מנצ'סטר סיטי), יואב זיו (לוקרן), אבי סטרול (לוקרן), אייל משומר (מכבי חיפה), דין מורי (בני יהודה), גל אלברמן (בורוסיה מנשנגלדבאך), בירם כיאל (מכבי חיפה), יוסי בניון (ליברפול), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים), סלים טועמה (לאריסה), אביחי ידין (הפועל תל אביב), אייל גולסה (מכבי חיפה), בן סהר (אספניול), עומר גולן (לוקרן), ברק יצחקי (בית"ר ירושלים), אליניב ברדה (גנק), יניב קטן (מכבי חיפה), אלירן עטר (בני יהודה).

  • עוד באותו נושא:
  • יניב קטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully