וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור נתניה החתימה את דנילו פינוק

איתן נוח

27.8.2009 / 1:17

האמריקאי ששיחק בעונה שעברה ברוזטו מהליגה האיטלקית השניה, יהיה הזר השני של העולה החדשה, שמחפשת שני זרים נוספים

אחרי משא ומתן ארוך יחסית, חתם הלילה (רביעי) רשמית דנילו פינוק על חוזה לעונה הקרובה בעולה החדשה לליגת העל בכדורסל, אליצור נתניה. בעונה החולפת שיחק פינוק במדי רוזטו מהליגה האיטלקית השנייה. פינוק הוא הזר השני של נתניה אחרי טוני ווישהאם, וכרגע מחפשים בקבוצה עוד שני זרים נוספים בשביל לסגור את הסגל. מלבד השניים חתומים בנתניה גם גוני יזרעאלי, רוברט רותבארט, ליאור חכמון, שון ויינשטיין, אוריה גור, ערן אסנטי ואלירן גואטה.

פינוק (26, 1.96 מ'), יליד פורט הוד, טקסס, שיחק במכללת ג'ורג' וושינגטון במשך שלוש עונות כשבעונתו האחרונה במכללה הוביל אותה לאליפות מחוז האטלנטיק 10. אחרי שנתו השלישית במכללה ניסה את מזלו בדראפט ה-NBA ונבחר במקום ה-58 על ידי דאלאס, בה לא זכה לשחק. אחרי הכישלון בכניסה לליגה חתם בגיסן הגרמנית, אך אחרי שמונה משחקים חזר לליגת הפיתוח.

בעונת 2007/8 כמעט והצליח פינוק להשיג חוזה בפורטלנד, אך כשכשל חתם במדי רודוס מהליגה הראשונה ביוון, בה רשם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. את העונה החולפת פתח במדי רוזטו מהליגה האיטלקית השניה בה קלע 16.3 נקודות, הוסיף 4.8 ריבאונדים ורשם 3.3 חטיפות, ובחודש מרץ עבר לליברטאד הארגנטינאית בה קלע 17.7 נקודות למשחק.

מאמן הקבוצה, אריק אלפסי, סיפר לאחר חתימתו של פינוק על החוזה: "זה שחקן שיכול לעזור לנו בשתי עמדות במגרש. הוא יהיה מאוד אפקטיבי בליגה ואני מקווה מאוד שהוא יהיה אטרקטיבי לקהל הכדורסל בנתניה ושהוא ישדרג את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully