וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל פ"ת תיפגש עם האוהדים: "לאחות הקרע"

27.8.2009 / 11:51

האוהדים איימו בחרם, ההנהלה תבהיר שאין לה קשר למאיר שמיר. לומל יעבור רק בדיקות רפואיות, אסי בוזגלו סיכם

הנהלת הפועל פתח תקוה תיפגש מחר (שישי) עם שני חוגי האוהדים של המועדון באצטדיון ובבניין העירייה, זאת על מנת "לאחות את הקרע שנוצר בין חלק מהאוהדים למועדון". האוהדים פתחו לאחרונה בחרם מנויים והם מאיימים לא להגיע למשחק מול מכבי תל אביב. במהלך הפגישה מתכוונת ההנהלה, שחלק מחבריה הם הספונסרים גל חצור ותומר סיני, להבהיר כי למועדון אין קשר למאיר שמיר. חצור הבהיר הבוקר כי: "חשוב שהאוהדים הבינו שאנחנו לא אנשים מטעם".

מועד ההעברות ייסגר ביום שני הקרוב ולכן עסקת העברתו של החלוץ ג'יימס קוקו לומל, שיערוך אימון בכורה רק ביום ראשון, תלויה בבדיקות הרפואיות שלו. כמו כן, במועדון רוצים לבדוק האם הוא הגיע ברמת כושר משחק טובה. הקשר גיא צרפתי עימו נמצא המועדון במשא ומתן זמן רב, יגיע לצפות במשחקה של הקבוצה מול מכבי תל אביב. צרפתי הבהיר כי הוא מקיים משאים ומתנים גם עם קבוצות אחרות.

מי שיצטרף לקבוצה אם לא יקרו דברים מפתיעים הוא אסי בוזגלו. הקשר נבחן בהפועל פתח תקוה בתחילת הפגרה והיה אמור לחתום כבר אז, אך הוא נפצע במהלך אחד האימונים ונאלץ לעבור תקופת שיקום. בפתח תקוה חיכו לראות את התאוששתו של בוזגלו, אחיו של מאור ממכבי תל אביב, וכשחזר לכושר משחק והראה שהפציעה מאחוריו, הגיעו עימו לסיכום על התקשרות לשנה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully