וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: יש כסף לדה לה האסה, אבל לא לחסה

דור בלך

27.8.2009 / 17:20

בבית"ר הבהירו לשחקנים כי מעתה יצטרכו לשלם בעצמם על ארוחות חמות בסיום אימונים. דה לה האסה חתם לעונה

לאחר כחודשיים של פעילות, שחקני בית"ר ירושלים עדיין לא מקבלים ארוחה חמה או כריכים בסוף האימון כמו במרבית הקבוצות המקצועניות בכדורגל הישראלי. כזכור, באמצע העונה שעברה פוטר שף המועדון, שעלותו יחד עם עלות המזון הגיעה לכ-80 אלף שקלים בחודש, והארוחות הוחלפו בקייטרינג כמקובל בישראל, בעלות של 25 שקלים למנה, כשבניגוד למקובל, השחקנים שילמו בעצמם.

לאחר תלונות של מספר שחקנים, שוחח איתם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין והסביר כי אין באפשרות המועדון לממן את הארוחות. קורנפיין אמר כי לשחקנים כי אם ברצונם לקבל ארוחות חמות בסיום כל אימון, הם אלה שיישאו בעלות קניית המזון וכי ניתן להפוך את ההליך למסודר על ידי ניכוי חודשי של העלות משכרם, סה"כ כ-600 שקלים בחודש לשחקן. השחקנים סירבו, ונכון לעכשיו בסיום האימון לא מקבלים השחקנים דבר לאכול. מבחינה בריאותית, בסיום האימון נוצר חלון הזדמנויות בן כ-45 דקות בו מנצל הגוף את את החלבון והפחמימות לחיזוק שרירי הגוף והמנעות מאכילה של מזון בריא בפרק הזמן הזה מפחיתה משמעותית את ייעילות האימון הגופני. אחד השחקנים אמר היום: "אפילו ברעננה ובעכו שחקנים מקבלים ארוחות בסוף האימון, אז שזה לא יקרה בבית"ר?"

שחקני הקבוצה המתגוררים בקרבת מקום עוזבים את האימון לביתם שם הם מנסים להשלים את הפער, בעוד אלה המתגוררים מחוץ לאיזור הבירה מגיעים לאימונים מצויידים בכריכים או בשייק חלבון וחטיף אנרגיה. לאור החתמתו של פאולו דה לה האסה הפרואני בעלות של כ-180 אלף דולר לעונה, נוצרה התמרמרות רבה בקרב השחקנים על כך שכסף להבאת רכש יש אך לא על מנת לדאוג להם לאוכל. דה לה האסה עצמו, עובר הבוקר סדרת בדיקות רפואיות, ואם יסיים אותן בהצלחה יוחתם במועדון לעונה עם אופצייה להארכת החוזה בסיומה.

רשמית: דה לה האסה חתם בבית"ר לעונה

הקשר הפרואני, פאולו דה לה האסה, חתם על חוזה לעונה אחת בבית"ר ירושלים. "אני שמח מאוד שחתמתי על החוזה בבית"ר ירושלים. בשבילי זאת התקדמות בקריירה להגיע לקבוצה הכי גדולה בישראל. שיחקתי כבר מחוץ לפרו – באוקראינה, ואני מאוד מקווה להצליח כאן ולהשתלב לפחות כמו שויסה הצליח להשתלב בישראל", אמר דה לה האסה (26) לאתר הרשמי של מחזיקת הגביע.

"ויסה כאן וזה רק יעזור לי להתאקלם כמה שיותר מהר. באתי לכאן בשביל להצליח, הצלחה בשבילי תהיה זכייה באליפות או בגביע. אני מעדיף לדבר על המגרש ולא לפני שבכלל נגעתי בכדור", העלה הפרואני את רף הציפיות. "הכינוי שלי זה פיטבול כי במרכז המגרש אני לא חבר של אף אחד ומתנהג כמו כלב פיטבול. את זה השחקנים בישראל ידעו עוד מעט מקרוב".

עדכון ראשון: 27/8 11:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully