וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד אורטיז, כמו בימים הטובים

27.8.2009 / 8:20

הומר שני של ביג פאפי במשחק העניק לבוסטון ניצחון 2:3 על הוייט סוקס. הדודג'רס ניצחו בקולורדו, ריאן הווארד רותח

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

קנזס סיטי - קליבלנד 4:2
לוס אנג'לס איינג'לס - דטרויט 2:4
ניו יורק יאנקיז - טקסס 2:9
טורונטו - טמפה ביי 2:3
בוסטון - שיקגו וייט סוקס 2:3
מינסוטה - בולטימור 5:1
סיאטל - אוקלנד 3:5

NL:

פיטסבורג - פילדלפיה 4:1
אטלנטה - סן דייגו 12:5
פלורידה - ניו יורק מטס 3:5
שיקגו קאבס - וושינגטון 4:9
מילווקי - סינסינטי 4:3
סט. לואיס - יוסטון 2:3
קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 6:1
סן פרנסיסקו - אריזונה 3:4

סט. לואיס בראש שקט

AL: דייויד אורטיז חבט להומראן שני במשחק באינינג התשיעי, וקבע שיא מועדון בבוסטון, כשחקן שסיים הכי הרבה משחקים עם הומר - עשרה. הרד סוקס ניצחו את שיקגו וייט סוקס 2:3, ולקחו את שלושת המשחקים הראשונים בסדרה בת ארבעה משחקים בדרבי הגרביים. ניו יורק יאנקיז שמרה על פער ששת המשחקים מבוסטון, ובעצם עשתה לרד סוקס טובה כשניצחה את טקסס 2:9, משום שיתרון בוסטון בקרב על הויילד קארד גדל לשני משחקים. ג'יי פי האוול וטמפה ביי פישלו בגדול בטורונטו, כשחטפו שתי ריצות בהפסד 3:2.

ג'ו סונדרס חזר מפציעה והעניק ניצחון ללוס אנג'לס איינג'לס, 2:4 על דטרויט, אבל מינסוטה לא ניצלה את הפסד הטייגרס ונוצחה בבית 5:1 על ידי ג'רמי גאת'רי ובולטימור. סיאטל גברה על אוקלנד 3:5 וקליבלנד ניצחה בקנזס סיטי 2:4.

NL: ריאן הווארד הלוהט ירה להומר בן שלוש ריצות באינינג העשירי, פילדלפיה עברה את פיטסבורג 1:4, לאחר שהפעם היה זה ריאן מדסון ששבר שמירה באינינג התשיעי, אבל זכה בניצחון. סן דייגו המשיכה להזיק לאטלנטה ומחצה אותה 5:12, פלורידה עברה את ניו יורק מטס 3:5. שיקגו קאבס התאוששה וגברה על וושינגטון 4:9, אבל סט. לואיס לא התרגשה וניצחה את יוסטון 2:3 כדי לשמר את הפער העצום בראש בית המרכז.

במערב, הדודג'רס עצרו את הדימום, כשרנדי וולף הגיש 7.1 אינינגים וסילק חמישה חובטים בסטרייקאאוט, וניצחו את קולורדו 1:6. לרוקיז היה זה הפסד ראשון לאחר ארבעה ניצחונות. סן פרנסיסקו עשתה את שלה בניצחון 3:4 על אריזונה. סינסינטי ניצחה את מילווקי החלשה 4:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully