וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי קיבל אור ירוק לשחרר את ירו בלו

26.8.2009 / 21:30

החלוץ הניגרי יסיים את דרכו במועדון. אייל שטרכמן, חלוץ יהודי ארגניטנאי מריבר פלייט, סיכם את תנאיו ויגיע לחתום בקבוצה

יום אחרי העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, מכבי חיפה מתחילה לשנות את פניה. מי שיסיים את תפקידו במועדון הוא החלוץ הניגרי ירו בלו. השחקן בן ה-22, שנרכש על ידי חיפה לפני חמש שנים והושאל בשנים האחרונות לנצרת עילית וקרית שמונה, חזר לסגל רק הקיץ, אך לא מצא את מקומו. בשחקן מעוניינות מספר קבוצות בליגת העל ביניהן: בני סכנין, הפועל חיפה והפועל עכו.

מי שמגיע על המשבצת של בלו הוא החלוץ היהודי ארגנטינאי אייל שטרכמן (20), שסיכם את תנאיו בקבוצה. הירוקים הודיעו רשמית כי הגיעו לסיכום גם עם קבוצתו, ריבר פלייט. שטרכמן יגיע לישראל ביום שישי ויעבור בדיקות רפואיות. אם יימצא כשיר, יוחתם במועדון. השחקן היהודי לא יעשה עלייה ולא ייחשב כזר.

שטרכמן הוא חלוץ רחבה טיפוסי וגדול מימדים שמזכיר בסגנון המשחק שלו את כריסטיאן פביאני, ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים. בגלל הדמיון בין השניים הוא כונה "אל אוגריטו", כלומר החיה הקטנה וזאת בגלל שכינויו של פביאני הוא "אל אוגרו". שטרכמן סיים לפני מספר שנים כמלך השערים של ליגת הנוער בארגנטינה, אז במדי ולז סרספילד. לאחר מכן עבר לריבר פלייט, תמורת סכום של שני מיליון דולר, כפי שפורסם בארגנטינה.

שטרכמן כבש שמונה שערים בחמישה משחקים במדי קבוצת המילואים של ריבר, אך לא רשם ולו הופעה אחת בבוגרים. שטרכמן היה אמור להיות מושאל בשבוע האחרון מריבר פלייט להורקאן, שזקוקה לחלוצים.

זו לא הפעם הראשונה ששטרכמן מוזכר כמועמד לקבוצה ישראלית. בקיץ 2008 הוא נבחן במכבי תל אביב, אך שוחרר על ידי רן בן שמעון. לפני כשלושה חודשים קיבל השחקן זימון ממוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה, אך ריבר סירבה לשחררו למשחק והשחקן עצמו אמר: "אני מחכה להזדמנות שחק בישראל בעתיד, אך רוצה ומקווה לייצג את ארגנטינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully