וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מציגה: בר מצווה לבעלי יכולת

26.8.2009 / 19:44

מכבי ת"א מציעה חבילות בר מצווה, הכוללות צילום עם השחקנים, הזמנה אל הפרקט ואיחולי מזל טוב. המחיר: מאות ואלפי שקלים

כמעט כל קבוצות הספורט בעולם נוהגות לארח באימוניהן אוהדים, לצורך חתימות וצילומים עם גיבוריהם הספורטיביים. מכבי תל אביב היא אחת הבודדות שעושות זאת תמורת כסף, מזה מספר שנים. גם בעונה הקרובה תמשיך הקבוצה בעלת האוריינטציה השיווקית לשכלל את מקורות ההכנסה שלה, כאשר תשיק שירות חדש, המיועד לאוהדי הקבוצה החוגגים בר-מצווה. אלא שמדובר בתענוג שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו.

ישנן שלוש חבילות שונות: החבילה הבסיסית המוכרת, הכוללת ביקור של חתן השמחה באימון הקבוצה, צילום עם השחקנים וחבילת מוצרים של המועדון, בעבורה ישלמו ההורים 600 שקלים.

כעת נוספה לה החבילה החדשה, המכונה "חברים מבקרים במשחקי הקבוצה", הכוללת, כך על פי האתר הרשמי של המועדון, "נוכחות של חתן השמחה וחבריו באחד ממשחקי הקבוצה (בליגת העל או ביורוליג), שקית עם מוצרי הדגל של המועדון, הזמנת חתן בר המצווה לפרקט לפני תחילת המשחק, הכרזת שם החתן ואיחולי מזל טוב בפני כל באי ההיכל על ידי כרוז הבית".

לחבילה זו יהיה ניתן להזמין עד 23 חברים, כולל חתן השמחה וההורה המלווה. נשמע טוב? בעבור התענוג הזה ייפרדו החתן והוריו מ-2,300 שקלים במשחקי ליגת העל ומ-2,700 שקלים במשחקי היורוליג (הסכום כולל כניסה לחתן ולאחד מהוריו בלבד). עבור כל חבר נוסף יתבקשו החוגגים להוסיף 150 שקלים במשחק ליגה; עבור משחק יורוליג זה כבר יעלה 350 שקלים.

וישנה גם חבילה שלישית, הדומה לחבילה השנייה, הכוללת גם צלם וידאו ש"יתעד את רגעי השיא של המשחק ויראיין את החוגג לפני המשחק, במהלכו ובסופו. חתן הבר מצווה יקבל דיסק ערוך מטעם המועדון, ובו קליפ המסכם את רגעי השיא של המשחק, והכל מנקודת מבטו של החוגג", כפי שנכתב באתר. מחירה של החבילה הזו יהיה 700 שקלים יותר ממחיר החבילה השנייה, לא כולל מע"מ.

וכמה תעלה חבילת "חברים מבקרים במשחקי הקבוצה", הכוללת אירוח של עשרה חברים? במשחק ליגה 3,800 שקלים, במשחק יורוליג 6,200 שקלים. מסתבר שלאחרונה, להיות בן 13 הפך לעסק יקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully