וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדוסי הוצע לאשדוד תמורת בדש וטובול

26.8.2009 / 17:18

ג'קי בן זקן סירב להצעה, ובמקביל עזורי לא מוכן לשחרר את החלוץ עד שיוחתם אחר במקומו. עסקת העברת מלאנו תקועה

מ.ס אשדוד והפועל באר שבע קיימו אתמול (שלישי) שיחות בנוגע לעסקת חליפין אפשרית, במסגרתה יעברו החלוץ ברק בדש והמגן השמאלי אדיר טובול תמורת החלוץ אוהד קדוסי. גורם בבאר שבע אישר כי "גורם המתווך בין הצדדים הציע לקיים את העסקה אך אשדוד סירבה". העסקה עצמה הוקפאה, אך ייתכן כי תחודש בימים הקרובים בהתאם להתפתחויות בשתי הקבוצות.

כך או כך, עזורי לא ממש מעוניין לשחרר את קדוסי עד שיוחתם חלוץ אחר במקומו, וגם החלוץ עצמו הצהיר כי אינו מוכן לעזוב בינתיים. לרשות עזורי עומדים כרגע, מלבד קדוסי, שני חלוצים בסגל, ליאור אסולין וחנן פדידה, זאת לאחר שהחלוץ פטה בנגורה שוחרר ומתאמן החל מאתמול בנס ציונה מהלאומית. מקורבים לחלוץ טענו אתמול כי בנגורה הוטעה כשנאמר לו שמדובר בקבוצה מליגת העל וכעת לא בטוח שיסכים לעבור אליה.

בתוך כך נודע כי עסקת העברתו של החלוץ סנטיאגו מלאנו לבאר שבע עשויה להתפוצץ, לאחר שקבוצתו ממשיכה להערים קשיים על שחרורו. מלאנו הגיע לארגנטינה בניסיון לשכנע את רסינג לשחרר אותו, אבל הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום. ייתכן שרסינג תדרוש פיצוי נוסף עבור שחרורו, אך במועדון לא מוכנים לשמוע על כך.

הקשר ג'וזף טאצ'י, ששוחרר שלשום, ימשיך להתאמן עם הקבוצה עד שתימצא לו קבוצה אחרת. בבאר שבע היה מי שמתח ביקורת על התנהלותו של עזורי, שהחליט להחתים שני זרים (בנגורה וטאצ'י) תוך זמן קצר וכעת המועדון מתקשה להשתחרר מהחוזים שלהם. עזורי גם החליט לשחרר בתחילת העונה את הקשר הזמבי ז'סטין זולו והקשר איגור קוסטרוב מהסגל לאחר שלא התאימו לו מבחינה מקצועית, אם כי השניים שייכים לקבוצה עוד מהעונה שעברה. אם באר שבע לא תשתחרר מהחוזים של בנגורה וטאצ'י, היא תיאלץ למצוא קבוצות לארבעת השחקנים הזרים הללו בתום העונה.

שחקנים בבאר שבע סיפרו כי המתיחות שנוצרה בתקופה האחרונה עם השוער טברטקו קאלה הורידה הילוך לאחר שהשוער נכנס לחדר ההלבשה במחצית המשחק מול הפועל רעננה ואמר: "אני אשם מלא בשער שספגתי". כזכור, המתיחות בינו לבין השחקנים נוצרה על רקע העובדה שצעק על הבלם הצעיר נדב קידר בחדר ההלבשה והשפיל שחקנים נוספים. למרות זאת, מספר שחקנים בקבוצה עדיין בוחרים לא לדבר עם השוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully