וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה לה האסה: "השאיפה היא לזכות באליפות"

דור בלך

26.8.2009 / 17:04

הקשר הפרואני נחת בישראל והוא כבר מכוון גבוה. עשוי לשחק נגד סכנין ביום שני. שוב דיווחים: כרונינגן עוקבת אחרי יצחקי

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הקשר הפרואני, פאולו דה לה האסה, נחת היום (רביעי) בישראל, בדרכו להצטרף לבית"ר ירושלים. דה לה האסה צפוי לעבור ביממה הקרובה בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום בקבוצה.

הקשר בן ה-26 אמר אחרי נחיתתו ש"אני מאוד מתרגש להגיע לבית"ר. שמעתי מג'וניור ויסה על הקבוצה ואני שמח על ההזדמנות. באתי מקבוצה גדולה בפרו - אליאנסה לימה, וכמו בכל קבוצה גדולה השאיפות הן אליפות".

דה לה האסה יצטרף לאימוני הקבוצה כבר מחר ואם יתאושש בזמן מהטיסה הארוכה ומהיעפת, הוא ייטול חלק במשחק נגד בני סכנין ביום שני. כדי להקל על מעברו לישראל, דה לה האסה ישוכן באותו מלון עם בן ארצו ג'וניור ויסה. השניים התראו רבות במהלך פגרת הקיץ ואף התאמנו ביחד באליאנסה לימה.

כזכור, כבר אתמול אמר מאמן הקבוצה, יצחק שום: "כל הפרטים עם דה לה האסה סוכמו, עכשיו נותר לקוות שהוא יגיע לפה בשלום מחר ויעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה". על פי דיווחים בפרו בימים האחרונים, דה לה האסה ישתכר כ-180 אלף דולר לעונה.

בהולנד דיווחו היום שוב שכרונינגן עוקבת אחרי ברק יצחקי, הקבוצה מצפון הולנד עדיין מחפשת חלוץ נוסף לסגל אחרי מכירתו של מרכוס ברג להמבורג הגרמנית.

טוטו תמוז הפצוע, ערך היום אימון מלא עם הקבוצה, אך יחד עם זאת עדיין לא ברור אם הוא יהיה כשיר למשחק ביום שני. הטיפול בחלוץ, בראשות הפיזיותרפיסט נמרוד מאהלר, עדיין נמצא בעיצומו ובבית"ר מעדיפים שלא לסכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully