וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין סיכוי שעותמאן יעבור לפחות עד ינואר"

בסכנין פסלו את האפשרות שהמגן יעבור למכבי חיפה. עסקת קדוסי תקועה, עובד אמור להיכלל בסגל לבית"ר ירושלים

בני סכנין החליטה שהמגן עלי עותמאן, המבוקש על ידי מכבי חיפה, יישאר לפחות עד חודש ינואר הקרוב ולא יקבל שחרור, אלא אם כן תציע חיפה סכום כסף גבוה מאוד תמורתו. בסכנין בונים על המגן לאורך כל העונה כבורג מרכזי וגם אם חיפה תציע עבורו את ירו בלו, בסכנין לא יעתרו לבקשה.

גורם בהנהלת סכנין אמר היום (רביעי): "אין סיכוי שעלי יעבור לפחות עד ינואר. אנחנו לא ניקח את בלו ונחליף את הקבוצה באחד התפקידים הקריטיים ביותר שלה. אין לנו תחליף לעלי עותמאן".

כמו עסקת עותמאן, שכנראה לא תצא אל הפועל, גם עסקת אוהד קדוסי, שהיה מועמד לבני סכנין, לא תצא אל הפועל. בהפועל באר שבע דורשים סכומים גבוהים עבור השאלת השחקן. בסכנין אין כרגע את האפשרות הכספית לשאול את החלוץ מבאר שבע.

בתוך כך הקבוצה ממשיכה להתאמן לקראת המפגש המסקרן נגד בית"ר ירושלים ביום שני. ראובן עובד, שאמור להיות חלק מהסגל במשחק, בינתיים מרשים מאוד את הצוות המקצועי של המועדון. בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו ואומרים כי הוא מפגין רצינות רבה.

לעומת עובד שייכלל בסגל, עבאס סואן לא יהיה כשיר למשחק וצפוי להיעדר במשך לפחות שבועיים. סואן סובב את הברך במשחק האחרון מול מכבי תל אביב ועוד סחב פציעה במקום לפני כן. בקבוצה מודאגים מאוד ממצבו. החלוץ הטוגולזי ג'קו ערפאת השתחרר אתמול מבית החולים והיום הוא צפוי לחזור לאימוני הקבוצה. גם הוא, כמו עובד, אמור להיות בסגל למשחק נגד בית"ר ירושלים. איש העסקים חמודי אסדי הצטרף היום לניהול קבוצת סכנין. בקבוצה מקווים שהצטרפותו תגדיל את הזרמת הכספים לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully