וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "מחויבים למסורת של הפועל באירופה"

הפועל ת”א מחכה לטפליצה (19:00, ערוץ 1), גוטמן החמיא לחיפה והתייחס להיסטוריה של האדומים ביבשת. אבוטבול חתם

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, ערך היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של הקבוצה מחר (19:00) בבלומפילד נגד טפליצה. כזכור, האדומים מוליכים 1:2 מהמשחק הראשון והם עומדים כפסע מעלייה לשלב הבתים של הליגה האירופאית.

גוטמן פתח את דבריו כשאמר: "כולם מכירים את המסורת של הפועל תל אגביב באירופה ולמסורת הזו אנחנו מחוייבים. אני חושב שמחר, עם הקהל שלנו ועם הדחיפה שהוא מסוגל לתת, אני מקווה שנשלים את המשימה".

המאמן האדום נשאל על חסרונו של המאמן האורח שחלה ולא הגיע עם קבוצתו לישראל וענה: "קבוצת כדורגל שמגיעה לרמה של אירופה זו קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה, גם אם המאמן שלה חסר. הם ישחקו בחלק הקדמי עם שני חלוצים מהירים, הם יבואו לשחק 4:4:2 התקפי כדי לעשות את המוטל עליהם ואנחנו נבוא לעשות את המוטל עלינו".

גוטמן נשאל רבות על הירידה היחסית בכושרה של הקבוצה לאחרונה וענה: "בגטבורג נתנו משחק יוצא מן הכלל ומאז לא הצלחנו לשחזר את זה. גולת הכותרת היא יציבות, לתת את היכולת הזו לאורך כל המשחק. בירושלים היו הרבה דקות שלא שיחקנו את המשחק שלנו והמשחק הלך לכאן ולכאן".

בתוך דבריו על היכולת גוטמן גם התייחס לעלייתה של מכבי חיפה לליגת האלופות והחמיא לה: "מי שראה את מכבי חיפה ראה שהיא באה והכתיבה קצב. קבוצה שמכתיבה את הקצב היא קבוצה שחושפת את עצמה פחות. מכבי חיפה עשתה את זה חד, חלק ואלגנטי, בסטייל וכמו שצריך. כל מאמן כדורגל וכל שחקן, אפילו כל עיתונאי שמסקר את הקבוצה שאותה הוא מסקר, רוצה להיות שותף לחוויות מהסוג הזה".

מאוחר יותר ערכה גם טפליצה מסיבת עיתונאים. עוזר האחמן זדנק קלוקו, שידריך את הקבוצה מחר במקומו של ייז'י פלושק החולה, אמר: "בהחלט חסר לנו ניסיון באירופה וראו את זה במשחק הראשון. אנחנו באים להילחם ובהחלט אפשרי. להפועל אין חסרונות משמעותיים, אבל שמנו לב לכמה בעיות במשחק שלה וננסה לנצל אותם במשחק מחר". עם הקבוצה הצ'כית הגיעו גם כ-100 אוהדים.

הרכב משוער הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דני בונדר (עומרי קנדה), דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט, מיכאל זנדברג, איתי שכטר, סמואל יבואה.

הרכב משוער טפליצה: תומאש גריגאר, סמיר מרזיץ', מרטין קליין, פטר לוקאש, ולסטימיל פורק, סטפן ואחושק, ליאקוביץ', ג'קוב מארס, ולסטימיל סטוזיצקי, אנדריי הסק, תומאש וונדראשק.

אבוטבול חתם לחמש שנים

שי אבוטבול חתם היום (רביעי) על חוזה לחמש שנים בהפועל תל אביב לאחר משא ומתן שמתנהל כמעט חודשיים. כזכור, המשא ומתן כבר פוצץ פעמיים. אבוטבול סיכם לפני כחודש וחצי את תנאיו לחמש שנים בקבוצה, ולאחר מכן בשל התערבות של המנכ"ל, גבי קצרה, שינתה הפועל תל אביב את הצעתה והציעה לו לחתום לעונה אחת בלבד.

לפני כשבועיים התערב מוני הראל וחזר להצעה המקורית של הקבוצה לקשר לחתום לחמש שנים. במהלך השבועיים האלה חיפשו בהפועל תל אביב פתרונות של ביטוח עבור אבוטבול ולאחר שגם המכשול הזה הוסר, חתם היום השחקן על החוזה ואמור להשתכר כ-110 אלף דולר לעונה בחוזה שאמור להיות משודרג בכל עונה.

נציגי אייאקס יגיעו מחר לצפות בדגלאס דה סילבה. גורמים במועדון ההולנדי מספרים היום כי יש סקאוטרים נוספים של המועדון שעוקבים אחרי שחקנים נוספים ומטרת הגעתם לבלומפילד היא כדי להתרשם מהשחקן. מעבר לכך, בקבוצה מציינים כי גם אם תועבר אליהם הצעה עבור הבלם, הסיכויים הם קלושים עד אפסיים שדה סילבה יעבור לשחק באייאקס.

הפועל תל אביב תערוך היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול טפליצה. בקבוצה מודעים מאוד לחשיבות המשחק ואם הקבוצה תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, יעשו מאמצים גדולים לחזק את הקבוצה בבלם ובקשר אחורי, זאת בעיקר בשל חוסר שביעות רצון של הצוות המקצועי מהשתלבותו של זוראב מנטשאשווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully