וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות במזרח לונדון

רויטרס

26.8.2009 / 11:56

מאמן ווסטהאם עדיין המום מאירועי האלימות במשחק הגביע נגד מילוול. ההתאחדות מעוניינת להרחיק לצמיתות את המעורבים

רויטרס

עריכה: רן צימט

כמו תמיד אחרי אירוע קשה במגרשי הכדורגל, פתאום מתחילים הרעיונות כיצד להתמודד עם בעיות האלימות. ההתאחדות האנגלית מחפשת נואשות להתמודד עם האלימות יממה אחרי התגרה ההמונית ודקירת אדם לפני משחק הגביע בין ווסטהאם למילוול.

אחת ההצעות שעולה כעת היא להרחיק לצמיתות את האחראים בקהל לתופעות האלימות שאירעו באותו משחק במסגרת הגביע. "אנחנו לגמרי מגנים את כל הפעולות שאריעו באפטון פארק, אלה שבתוך האיצטדיון ואלה שמחוצה לו", הודיעה ההתאחדות.

כידוע, כתוצאה מהתגרה, אדם בן 44 נפצע מדקירה ופונה לבית החולים במצב יציב. גורמי משטרה טענו כי מעשי האלימות היו חמורים ומאורגנים. בכל מקרה, על הדשא ווסטהאם כבשה בהארכה וניצחה את מילוול מהליגה השלישית 1:3.

גם מטעם הקבוצות נשמעו גינויים למה שאירע באפטון פארק. ג’אנפרנקו זולה, מאמנה של ווסטהאם, נשמע כעוס על מה שקרה. "כבר הייתי מעורב במשחקים קשים ובדברים שקרו. כאן באנגליה שיחקתי שבע שנים ואף פעם לא ראיתי דבר כזה", אמר המאמן. "בוודאי שזה לא טוב לכדורגל. הייתי לגמרי המום. לגמרי. ידעתי שזה משחק שאומר הרבה עבור שתי קבוצות האוהדים, אבל לא דמיינתי את זה ככה.

"מה יש לי להגיד? אני איש של ספורט, אני אוהב את המשחק. אני אוהב לעלות על הדשא ולנסות לגרום לאוהדים להתרגש ולמי שבא ליהנות ממה שהוא רואה. זה מעבר לכוחות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully