וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מתקרב, מתקרב

26.8.2009 / 10:32

קולורדו ניצחה את הדודג'רס 4:5, הפער ב-NL מערב עומד על שני משחקים בלבד. לידג' שוב פישל, סנטנה סיים את העונה

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

ניו יורק יאנקיז - טקסס 10:9
טורונטו - טמפה ביי 7:3
בוסטון - שיקגו וייט סוקס 3:6
קנזס סיטי - קליבלנד 2:6
מינסוטה - בולטימור 6:7
לוס אנג'לס איינג'לס - דטרויט 5:3
סיאטל - אוקלנד 2:4

NL:

פיטסבורג - פילדלפיה 4:6
אטלנטה - סן דייגו 2:1
פלורידה - ניו יורק מטס 1:2
שיקגו קאבס - וושינגטון 15:6
מילווקי - סינסינטי 8:6
סט. לואיס - יוסטון 0:1
קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 4:5
סן פרנסיסקו - אריזונה 4:5

אלסבורי שובר שיאים

AL: בוסטון צירפה לבסוף את בילי וגנר, המגיש המחליף של המטס, שהתנגד תחילה למהלך והפעיל את זכות הוטו. הרד סוקס ישלחו למטס שני שחקנים (לא ברמה גבוהה במיוחד). בינתיים, נעזרו הגרביים באינינג שמיני בן שלוש ריצות כדי לנצח את שיקגו וייט סוקס 3:6. ג'ייקובי אלסבורי גנב בסיס בפעם ה-55 העונה וקבע שיא מועדון. היאנקיז כמעט ביצעו קאמבק מופלא באינינג התשיעי מול טקסס, אבל הריינג'רס החזיקו מעמד וניצחו 9:10. טמפה ביי גברה על טורונטו 3:7 בסיוע שני הומרים של קרלוס פניה, ובתמונת הויילד קארד מובילה בוסטון בפער של משחק וחצי על הריינג'רס ושלושה משחקים על הרייז.

זאק גריינקי חזר להוביל את מירוץ הסיי יאנג, כשנפנף 15 חובטים בשמונה אינינגים ב-2:6 של קנזס סיטי על קליבלנד. ה-ERA שלו עומד על 2.43. דטרויט ניצחה את האיינג'לס 3:5 ופתחה פער של 4.5 משחקים על הוייט סוקס, כשמינסוטה, שגברה על בולטימור 6:7, השוותה את מאזנה לזה של שיקגו ונמצאת בפיגור דומה. הריינג'רס בפער של ארבעה משחקים בלבד מהמלאכים. סיאטל עברה את אוקלנד 2:4.

NL: סינגל של טרוי טולוויצקי באינינג העשירי הקנה לקולורדו ניצחון גדול 4:5 בפתיחת סדרת המפתח עם הדודג'רס, וככה פתאום הרוקיז ממש במרחק נגיעה של שני משחקים בלבד מלוס אנג'לס. סן פרנסיסקו המשתרכת הרחק מאחור, שישה משחקים מהדודג'רס וארבעה מהרוקיז, ניצחה את אריזונה 4:5. סן דייגו חיבלה בסיכויי אטלנטה עם ניצחון 1:2 על הברייבס.

אדם ויינרייט מסט. לואיס הפך למגיש הראשון ב-NL שמגיע ל-15 ניצחונות העונה (יחד עם סי.סי. סבאת'יה מהיאנקיז), אחרי 0:1 על יוסטון. ויינרייט הגיש שמונה אינינגים, הכיש חמישה חובטים ועם ERA של 2.50, תתחילו לספור אותו ברצינות לסיי יאנג. שבעה ושישה לוואנדי רודריגז מיוסטון, גם הוא בעונת פריצה. הקרדינלס לא רואים אף אחד בבית המרכז, וכבר בהפרש של תשעה משחקים משיקגו קאבס, שחטפה הפסד ביתי מזעזע, 15:6 לוושינגטון. סינסינטי עברה את מילווקי 6:8.

המטס הפסידו לפלורידה 2:1, שעות ספורות לאחר ההחלטה של יוהאן סנטנה לעבור ניתוח שיסיים את העונה שלו סופית. ובראד לידג'? אוי, בראד לידג'. מה יהיה אתך, מר לידג'? עוד שבירה אומללה של הקלוזר של פילדלפיה ב-6:4 של פיטסבורג, ולא בטוח בכלל שהוא ימשיך בתפקיד הזה בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully