וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פישר: "מה שקרה לא יחזור על עצמו"

25.8.2009 / 19:51

דיאור פישר נחת בארץ והבטיח לראשי מכבי ת"א עונה רגועה. מזרחי נבחר בין 55 האנשים המשפיעים על עולם הכדורסל

יותם רונן

דיאור פישר נחת הערב (שלישי) בישראל לקראת פתיחת העונה החדשה שלו במכבי תל אביב, אחרי שהניסיון שלו לקבל חוזה בקבוצת NBA הקיץ נכשל. הסנטר האמריקאי התייחס לתקרית בה היה מעורב בעונה החולפת כשנדקר בפניו לאחר שבילה עד שעה מאוחרת במועדון לילה והבטיח: "מה שקרה כאן בשנה שעברה לא יחזור על עצמו. אני עדיין לא יודע מה יהיה, זו התחלה חדשה ונראה איך היא תתפתח".

לגבי הציפיות מהסגל המחודש שישחק לצידו השנה במכבי תל אביב, שתחל את אימוניה בשבוע הבא ללא השחקנים המתכוננים לאליפות אירופה בנבחרות השונות, אמר פישר: "כשאתה משחק במכבי תל אביב אתה תמיד שואף גבוה, זה מה שאני אוהב כאן. כולם יודעים מה הציפיות במכבי". על התפקיד הצפוי לו באופן אישי בקבוצה אמר פישר: "אתם מכירים אותי, אני אהיה עצמי בכל הזדמנות שתהיה לי על המגרש".

שמעון מזרחי מקבל כבוד בארה"ב

שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב, אולי איבד מכוחו במועדון בשנים האחרונות, אולם ניכר כי כלפי חוץ מצליח מזרחי לשמר את תדמית האיש החזק בכדורסל הישראלי ואחד החזקים בכדורסל האירופאי.

האתר האמריקאי "הופסוורלד" מכליל את מזרחי ברשימת "55 האנשים המשפיעים ביותר על עולם הכדורסל". "ישראל היא שוק כדורסל דומיננטי ומכבי היא הקבוצה המובילה במדינה", נכתב בהסבר לבחירה המכובדת. "למכבי אוהדים בכל מקום בעולם. היא הפכה לנקודת פתיחה אטרקטיבית עבור קריירות NBA, והיא מאוד תחרותית בפיתוי שחקנים מה-NBA. מכבי תשחק כלי מרכזי בכל תוכניות ההתרחבות של ה-NBA לאירופה, שכן גם מדובר באחד המועדונים המכניסים ביותר בכדורסל הבין-לאומי".

לפני מזרחי ניתן למצוא שמות כמו דונה אורנדר, נשיאת ה-WNBA (מקום 54), ג'ו דומארס, GM דטרויט פיסטונס (מקום 53), קנדיס פארקר (אחותו של אנתוני פארקר ושחקנית לוס אנג'לס ספארקס, מקום 52), עידן רבין (מאמן אישי שעובד עם מיטב שחקני הליגה, ישראלי, מקום 46), ועוד שלל פרשנים, סוכנים, עיתונאים, שחקנים, מאמנים, אנשי סקאוט ושאר פונקציונרים. החלק השני של הכתבה (מקומות 16-35) יפורסם ביום רביעי, והחלק האחרון (מקומות 1-15) יפורסם ביום שישי.

עדכון ראשון: 12:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully