וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "כל הפרטים עם דה לה האסה סוכמו"

דור בלך

25.8.2009 / 20:07

מאמן בית"ר ירושלים יתחדש בקרוב בקשר הפרואני ומוסיף: "עד שברוכיאן ויצחקי לא יעזבו אני לא מחפש להם מחליפים"

"כל הפרטים עם פאולו דה לה האסה סוכמו, עכשיו נותר לקוות שהוא יגיע לפה בשלום מחר ויעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה", סיפר הערב (שלישי) מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, לוואלה! ספורט. דה לה האסה, 26, ינחת ביום רביעי וביום חמישי יעבור בדיקות רפואיות, כשאם לא יתגלו בעיות הוא צפוי לחתום בקבוצה. הוא צפוי לעמוד לרשות בית"ר כבר במשחק נגד סכנין ביום שני. על פי דיווחים בפרו, דה לה האסה ישתכר 180 אלף דולר לעונה.

לאחר שרגעו הרוחות מהמשחק נגד הפועל תל אביב אתמול (שני), בבית"ר ירושלים מעריכים כי עד למשחק בשבוע הבא נגד סכנין ייפרדו לפחות מאחד מהצמד ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן. הסוכנים של השניים, גלעד ורונן קצב, טסו הבוקר לאירופה, כשרונן המריא לספרד וינסה לסגור עם קבוצה על העברת ברוכיאן, כאשר שתי מועמדות לקליטתו הן מאיורקה וסנטאנדר, בעוד גלעד המריא להולנד וינסה לשדך את יצחקי לקבוצה בממלכה, ייתכן להירנביין או לכרונינגן.

יחד עם זאת, שום הסביר כי בנתיים הוא איננו מחפש בצורה נמרצת מחליפים ליצחקי או ברוכיאן. "אין לי מה להתחיל לחפש מחליפים לפני שהם עזבו. יש שחקנים טובים, אבל למה שמישהו מהם יחכה לי עד שאצטרך אותו? מי שיסכים לחכות לי הוא כנראה שחקן לא מספיק טוב ואז גם ככה אני לא ארצה אותו. כשנצטרך למצוא מחליפים נתחיל לבדוק את האופציות שישארו בשוק".

למרות דבריו של שום, הצוות המקצועי הכין רשימה של מספר שחקנים זרים שינסו להביא במידה וברוכיאן יעזוב, ולכן מקווים כי אם אכן יעבור, יעשה זאת בימים הקרובים וישאיר להם כמה שיותר זמן על מנת לנהל משא ומתן אל מול מחליפיו הפוטנציאלים. עם זאת, לא מן הנמנע כי לפחות עד ינואר לא יובא חיזוק נוסף לבית"ר. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שמציג עידן ורד ולא פוסלים אפשרות לתת לו את המקום שיותיר ברוכיאן במרכז הקישור.

גם אבי ריקן, ששיחק אתמול בעמדת המגן הימני על אף היותו שמאלי, קצר מחמאות רבות בחדר ההלבשה ולא מן הנמנע כי ימשיך בתפקיד גם בשבוע הבא. "אבי הוא חלק מהקאדר של בית"ר, הוא לא נער פוסטר", סיפר מאמן הקבוצה יצחק שום. "זה תורם המון גם לנו וגם לו שהוא יכול לשחק בשני הצדדים ואתמול ראינו את זה על הצד הטוב ביותר. אני לא יכול עדיין להגיד אם הוא ימשיך בהרכב, אבל הוא בטח ימשיך להיות חלק מהסגל הבכיר, ואם לא בהרכב אז אחד מהחילופים. אני שמח שיש שילוב צעירים, ומי שיוכיח את עצמו, יזכה להזדמנויות בהרכב".

(עדכון ראשון: 11:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully