וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הפעלול של ספילבורגס

25.8.2009 / 9:39

גראנד סלאם של ריאן ספילבורגס העניק לקולורדו ניצחון 4:6 באינינג ה-14 על סן פרנסיסקו. ערב גדול למיגל קבררה מדטרויט

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

טורונטו - טמפה ביי 12:7
בוסטון - שיקגו וייט סוקס 8:12
קנזס סיטי - קליבלנד 10:6
מינסוטה - בולטימור 1:2
לוס אנג'לס איינג'לס - דטרויט 10:7
סיאטל - אוקלנד 1:3

NL:

ניו יורק מטס - פילדלפיה 6:2
וושינגטון - מילווקי 7:1
קולורדו - סן פרנסיסקו 4:6

האלאדיי מאבד את זה

AL: רוי האלאדיי, שהיה מועמד ברור לסיי יאנג לפני פגרת האולסטאר, לא פוגע בענף בשבועות האחרונים. האלאדיי ספג את הפסדו הקשה ביותר מזה יותר משנתיים - שבע ריצות חובה ו-12 חבטות בשישה אינינגים, טורונטו נוצחה 12:7 על ידי טמפה ביי. הרייז לא הצליחו להתקרב בקרב על הויילד קארד לבוסטון, שגברה על שיקגו וייט סוקס בשוט אאוט משלה, 8:12.

דטרויט נהנתה לראות את הוייט סוקס מפסידים, משום שהניצחון שלה באנהיים, 7:10 על האיינג'לס, הגדיל את יתרונה בבית המרכז ל-3.5 משחקים. הומר וחמש הכנסות רצים למיגל קבררה. קליבלנד ניצחה בקנזס סיטי 6:10 ומינסוטה עברה בקושי את בולטימור 1:2.

NL: כשסן פרנסיסקו עלתה ליתרון 1:4 באינינג ה-14, הסיפור במשחק מול קולורדו נראה גמור. עד שבא ריאן ספילבורגס בתחתית האינינג, ועם גראנד סלאם אדיר על מרקין ואלדז הפך את התוצאה. הרוקיז ניצחו 4:6, לקחו שלושה מארבעה בסדרת המפתח וניצבים שלושה משחקים בסך הכל מאחורי לוס אנג'לס דודג'רס. קליף לי ופילדלפיה ניצחו 2:6 את המטס, שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לאס בהגשה, שני הומרים לריאן הווארד. בתוך כך, החליט המגיש בילי וגנר להפעיל את זכות הוטו שלו, ולא יועבר לבוסטון, שתבעה אותו מרשימת הוייברס. מילווקי ניצחה את וושינגטון 1:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully