וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגייאר: "אני שמח שנגמר 0:0"

דור בלך

24.8.2009 / 22:45

הבעלים החדש גנב את ההצגה והבטיח לקחת את שני המצטיינים להופעה של מדונה. גוטמן: "זה ה-0:0 הכי לא מאכזב שיש"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המשחק המרכזי של מחזור פתיחת ליגת העל הסתיים הערב (שני) ב-0:0 בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב, אבל היכולת של שתי הקבוצות על הדשא והאווירה החגיגית באצטדיון טדי חיפו על בצורת השערים. הצהובים-שחורים והאדומים הציגו משחק קצבי והגיעו למספר רב של מצבים משני צידי המגרש, אך הכדור מיאן להיכנס ובסיום נותרנו בעיקר עם טעם של עוד מהפרק האחרון בסיפור היריבות הגדולה בין שני המועדונים.

מי שגנב את ההצגה היה גומא אגייאר, הספונסר החדש של בית"ר שהגיע לטדי כחתן ביום חופתו, רקד בהנאה עם המעודדות לפני הפתיחה, לחץ יד למאות אוהדים שהגיעו להודות לו על תמיכתו בקבוצה וזכה לליווי צמוד של צוות הפקה אותו שכר בעצמו לצורך צילום סרט דוקומנטרי על עצמו. במהלך כל המשחק הסתובב אגייאר בין היציעים מבלי לשים לב למתרחש על הדשא, כשאחריו עוקבים שני צלמי וידאו, צלם סטילס ומספר אנשי הפקה.

הספונסר של בית"ר, שקנה את כל השורה הראשונה להופעה של מדונה בשבוע הבא, נכנס לפני המשחק לחדר ההלבשה של קבוצתו והבטיח לשחקניו - את שני המצטיינים אקח איתי להופעה. אגייאר עדיין לא הודיע מי אלו אותם מצטיינים, ובחדר ההלבשה מחכים להודעתו מי יזכה להגיע להופעה של מלכת הפופ.

אגייאר: "רוצה להודות גם להפועל ת"א שהשתתפה בחגיגה"

"זה היה פנטסטי", סיכם אגייאר את החוויה לאחר המשחק. "אני שמח שנגמר 0:0, עכשיו כולם יכולים לחגוג, ולצאת ביחד למסיבה. אני רוצה להודות לקהל ולשחקנים שלנו, ולקהל ולשחקנים של הפועל תל אביב שהשתתפו בחגיגה".

"זה כיף גדול, אני אוהב לראות אנשים מחייכים. נולדתי בשביל זה. אני כל כך אוהב את זה, זה כמו להיות בחזרה בבית". על עזיבתם הצפויה של ברק יצחקי ואבירם ברוכיאן אמר אגייאר: "כרגע אנחנו בדיונים עם יצחקי וברוכיאן ועם שחקנים חדשים. בכל מקרה הקבוצה הזו תהיה כאן לאורך זמן. נבנה קבוצה טובה לעשרים השנים הבאות, והדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא להביא שחקנים צעירים מהנוער. אם אעזוב אני אכעס מאוד כי נתתי הרבה לעיר הזאת".

יצחק שום נשמע קצת פחות מאושר מהתוצאה אך שמר על אופטימיות בסיום: "הייתי רוצה שזה ייגמר 2:4, או 2:3, זה היה עדיף כי הגענו להמון מצבים ובמחצית הראשונה שלטנו באופן מוחלט. צריך לזכור שכמעט ולא התכוננו לעונה, לא התאמנו שבועיים וכמעט שלא ראיתי את השחקנים. אני בטוח שניראה עוד הרבה יותר טוב כשהשחקנים יחזרו ונוכל לחלק את הכוחות טוב יותר".

שמעון גרשון הוסיף: "בסך הכל כולנו שמחים לחזור לליגה ולפתוח את העונה הזאת, בטח במשחק מול הפועל ת"א שמרגישים את הקהל ומדהים לראות עד כמה הוא דוחף אותנו כי אני לא בטוח שיש לנו כושר לתשעים דקות, אבל בזכות הקהל יכולנו לגמור את המשחק בצורה יפה. היינו צריכים לסיים את החצי הראשון ביתרון של 0:2 לפחות, היינו טובים יותר והמצבים המסוכנים היו שלנו, אבל המשחק בשבוע הבא כבר יותר חשוב מהמשחק הזה".

גומא אגייאר ספונסר בית"ר ירושלים רוקד עם המעודדות בטדי. מגד גוזני
"אני כל כך אוהב את זה, זה כמו להיות בחזרה בבית". אגייאר והרקדניות/מגד גוזני

גוטמן: "הייתה חסרה לנו רק הפעולה האחרונה"

בצד השני קיבל גם אלי גוטמן את התוצאה בסיפוק מסוים: "זה ה-0:0 הכי לא מאכזב שיש. היה משחק התקפי בשני הכיוונים, שתי הקבוצות הגיעו למצבים ולא הבקיעו, אבל ראיתי ששתיהן רוצות לנצח את המשחק. שיחקנו משחק חוץ קשה נגד בית"ר בטדי עם כל האווירה, נכנסנו לא טוב למשחק אבל ככל שעברו הדקות שיחקנו טוב יותר, שלטנו יותר ורק הייתה חסרה לנו הפעולה האחרונה לגול".

על סוגיית העייפות המצטברת של קבוצתו בעקבות המשחקים באירופה אמר גוטמן: "אני חייב לברך את השחקנים שלי על המאמץ שהם השקיעו. אי אפשר להגיד שהיינו היום קבוצה עייפה, שיחקנו עם פערים והנעת הכדור הייתה שבלונית לפעמים, אבל השקענו, רצנו, והשחקנים לא נראו לי עייפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully