וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון חתם לשלוש שנים ברעננה

דור בלך

24.8.2009 / 15:20

חלוץ הנבחרת הצעירה יחזק את הקבוצה. הבלם הצרפתי ניקולה דסנקלוס, שמרבית כרטיסו שייך לאינטר, מועמד, וייבחן עם זוראד

הפועל רעננה החתימה את היום (שני) את חלוץ נבחרת הצעירה דודו ביטון על חוזה לשנה אחת עם אופציה לשתיים נוספות. אחרי השנה הראשונה של החוזה וגם אחרי השנייה, לרעננה ולה בלבד תהיה הזכות להחליט בכל צומת האם היא רוצה להמשיך את ההתקשרות עימו.

בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק למרכז ההגנה, ובקרוב יגיע למבחנים בקבוצה הבלם הצרפתי, ניקולה דסנקלוס, ש-75 אחוזים מכרטיס השחקן שלו שייכים לאלופת איטליה, אינטר. בעונה הקודמת השאילו הנראזורי את הבלם לקבוצת ראסינג פרול מהליגה השלישית בספרד.

נציגיו של השחקן נמצאים במגעים עם נציגי רעננה, והם הסבירו להם שהוא הושאל אשתקד עקב סכסוך שהיה לשחקן עם המועדון המילאנזי שהתנכל לו. עם זאת, באינטר הבהירו כי אם רעננה תצרף את הבלם הרי שהיא תשתתף בעלות שכרו.

דסנקלוס ינחת ביום שלישי בישראל, והוא ייבחן בצוותא עם הבלם הסלובקי בן ה-29 צ'אבה זוראד. מי מהשניים שירשים יותר את אלי כהן יוחתם ככל הנראה במועדון. מי שעוד ינחת מחר הוא הקשר היהודי ממוצא צרפתי סטיבן כהן, שכבר חתם בקבוצה ויצטרף אליה.

אתמול בלילה נערכה הפגישה של עמותת הפועל רעננה, בה מונה אשר אלון ליו"ר העמותה ואבי דולב לגזבר הקבוצה. דולב כיהן בתפקיד במשך שש שנים כשהקבוצה הייתה בארצית ובלאומית, וכעת הוא חוזר לתפקיד. לקראת משחק הבית של רעננה בשבת הבאה מול מכבי חיפה דורשת המשטרה מהקבוצה לממן לא פחות מ-35 שוטרים ו-40 מאבטחים. כמו כן, במידה ושביתת הכבאים תימשך, תצטרך הקבוצה גם לממן כבאית פרטית כדי לאפשר את קיום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully