וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים כרטיסים לבית"ר? תקנו

הנהלת בית"ר ירושלים לא אישרה לשריין כרטיסים למאמן סכנין ערן קוליק ועוזרו. סכנין: "אנו נמשיך לתת כבוד לכל קבוצה"

מעניין מה מנע מהנהלת בית"ר ירושלים לאשר שריון של שני כרטיסים למאמן בני סכנין ערן קוליק ולעוזרו ניסן יחזקאל? הקבוצה מהגליל פנתה בבקשה למועדון הירושלמי כדי שזה יעביר לה שני כרטיסים לאנשי הצוות המקצועי במטרה שאלה יוכלו לעקוב אחריה במשחקה הערב נגד הפועל תל אביב (20:30, שידור ישיר בערוץ 1), במחזור הפתיחה של ליגת העל.

סכנין תפגוש ביום שני הבא את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השני בליגה באצטדיון דוחא, אבל במועדון מהבירה לא נעתרו לבקשה. יצוין כי כבר לפני יומיים שלחה סכנין פקס לבית"ר, כשגם ביומיים האחרונים נעשו פניות, אבל במועדון הירושלמי דחו אותם שוב ושוב.

בסכנין כועסים מאוד על ההתנהלות של בית"ר בעניין. בתגובה לתקרית אמר דובר סכנין מונדר חלאילה: "פעלנו כמקובל בין כל הקבוצות, ביקשנו כרטיסים ולצערי נענינו בשלילה. למרות הכול אנחנו בדוחא נמשיך לתת כבוד לכל קבוצה שתבקש כרטיסים, זאת למרות יציע הכבוד הקטן שלנו". תגובת בית"ר תובא לכשתושג.

בתוך כך, לאחר ההפסד למכבי תל אביב (3:1) בסכנין מממשיכים להכנות המפגש מול מחזיקת הגביע. לסגל הקבוצה אמורים לשוב עלי עותמן, מאיר כהן ומהראן אבו ריא המורחקים וגם ג'קו ערפאת, שאושפז בבית החולים עקב וירוס בבטנו, ושוחרר אמש.

לעומת זאת, הקשר עבאס סואן נמצא בספק גדול למשחק כאשר רק לקראת סוף השבוע יוכלו לדעת בסכנין האם הקשר אכן יהיה כשיר למשחק, כשלעת עתה הסיכויים לכך לא נראים גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully