וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש של אשקלון: ג'ימי בקסטר

איתן נוח

24.8.2009 / 10:59

האמריקאי (29, 1.98 מ'), שקלע 16 נקודות למשחק בבשיקטאש, יחבור לטולברט ורוט בקו האחורי של בית הלחמי

ג'ימי בקסטר (1.98 מ', 29) הוא המצטרף החדש לסגל שבונה עירוני אשקלון. בקסטר, שבעונה החולפת שיחק בבשיקטאש הטורקית, מסוגל לשחק בשתי עמדות הגארד ואף בעמדה מספר שלוש. האמריקאי מצטרף אל הקו אחורי שבנה אריאל בית הלחמי ושכולל את מורן רוט, בריאן טולברט, דרור דוידי ואלעד הופמן. בנוסף, באשקלון חתומים גם כריס ווטסון וריקארדו מראש, כשהאחרון עדיין מנסה להתקבל לנ.ב.א.

בקסטר החל את הקריירה במכללת דרום פלורידה ואת עונתו השנייה והאחרונה שם סיים עם 14.5 נקודות למשחק. אחרי שסיים חלקית את לימודיו האקדמאיים ניסה את מזלו ב-NBDL וכן בפורטוגל, אך הפריצה שלו הייתה דווקא במחנה הקיץ בטרוויזו בשנת 2005, שם הרשים במיוחד ומשך תשומת לב רבה.

אחרי המחנה די'זון הצרפתית החתימה אותו והשחקן השיב עם 16.5 נקודות למשחק באחוזים טובים וזכייה בגביע הצרפתי. בעונת 06/07 הוא עבר לליגה האיטלקית השנייה, ולקראת סיום העונה הוא עבר לרג'יו אמיליה מהליגה הראשונה, שם העמיד ממוצעים של 8 נקודות ו-2.4 ריבאונדים למשחק. לטביה ההיתה התחנה הבאה שלו, כאשר העמיד במדי ונטספליס. 19.2 נקודות למשחק בגביע היול"ב, ואף וזכה בתחרות ההטבעות באול סטאר הלטבי. את העונה האחרונה החל בקסטר באוסטנד הבלגית, אך כעבור ארבעה משחקים בלבד עבר לבישקאש הטורקית, במדיה קלע 16.4 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully