וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיה לחיפה? גדיר וכיאל אמורים לצום לפני זלצבורג

24.8.2009 / 10:13

במועדון חששו מהשפעת הרמדאן, אבל ההחלטה תישאר בידי השניים שיעדיפו כנראה לאכול מסודר. שערים 5-7 ייפתחו

בעיה קטנה הטרידה אתמול (ראשון) את אנשי מכבי חיפה, כשהתברר להם כשמוחמד גדיר ובירם כיאל, שניים משחקני המפתח שלהם, לקראת המשחק מול רד בול זלצבורג בגומלין פלייאוף ליגת האלופות באצטדיון רמת גן (שלישי, 21:45, שידור ישיר בערוץ 10), אמורים לצום את צום הרמדאן ביום המשחק.

תחילה חשבו בחיפה ליזום שיחה עם השניים, אך בסופו של דבר הוחלט להשאיר את ההחלטה בידיהם ונראה כי הם יעדיפו לאכול מסודר ביום המשחק. "בכל מקרה", הבהירו בחיפה, "להחלטה שלהם לא תהיה השפעה על הכללתם בהרכב. אם אחד מהם יחליט לצום, הוא יאכל לפני המשחק משום שהצום יישבר בשעות הערב המוקדמות". בחיפה אמרו על השניים: "כל הכבוד להם ששמים את ההצלחה של הקבוצה לפני הכול. כמובן שנכבד כל החלטה שלהם".

בחיפה עובדים על החיבור של מימון וטשיירה גם מחוץ למגרש

הבוקר (שני) ממשיכים העבודות של נציגי אופ"א, שהגיעו לפקח על הנהלים לקראת המשחק נגד האוסטרים באצטדיון רמת גן. בשעות הערב (17:30) תיערך באצטדיון מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת הגומלין. המאמן אלישע לוי והקפטן יניב קטן יתראיינו בחיפה, מאמן זלצבורג הוב סטיבנס יתראיין מטעם היריבה.

נכון להבוקר נותרו מאות כרטיסים בלבד למשחק, ובמועדון בשיתוף אצטדיון רמת גן החליטו לפתוח את שערים 5-7, מה שיקנה לאוהדים הירוקים 4,000 כרטיסים נוספים למשחק המרתק.

לוי ימשיך לתרגל באימון הערב, שייערך מיד אחר כך, את שי מימון וז'ורז'ה טשיירה כבלמים. השניים מרבים לשוחח באימון ובחיפה שמים דגש גם על החיבור של השניים מחוץ למגרש. הקשר גוסטבו בוקולי עשוי להיקרא לשיחה עם לוי לפני המשחק, מאחר ושחקנים העידו כי הוא נראה כבוי לאחרונה.

השחקנים שמחו לקרוא אתמול על ההחלטה של המועדון לבטל את הקיצוץ בשכרם אם הקבוצה תעלה לשלב הבתים. אחד השחקנים אמר: "זה מעודד שגם בתקופות קשות חושבים עלינו, אבל צריך לזכור שאם נעבור שלב המועדון יכניס סכומים גדלים פי כמה שיאפשרו לו לוותר בקלות על הקיצוץ. לפני הכול, חשוב להשיג תוצאה טובה בגומלין ולהגיע לשלב הבתים".

חיפה כבר חושבת על הצעד הבא

בתוך כך, בקבוצה עדיין מנסים לעבוד על רכש ישראלי נוסף לקבוצה, כששמותיהם של גל אלברמן ויואב זיו ממשיכים להיות על הפרק, אך לעת עתה עדיין לא נעשתה התקדמות בעניינם.

כמו כן, באיטליה מדווח כי המועדון מנהל שיחות עם רומא, לגבי קשרה הרומני של הקבוצה, אדריאן פיט. פיט, 26, שייך לקבוצה מעיר הבירה האיטלקית, לאחר שהצטרף אליה ב-2007 מבלינזונה השוויצרית. בעונה שעברה הוא הושאל לפיזה, כשבפברואר 2009 חוזהו בוטל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully