וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רק המטס יכולים

24.8.2009 / 9:34

אריק בראנטלט מפילדלפיה ביצע טריפל פליי ללא עזרה על המטס, במהלך שסיים את המשחק והעניק ניצחון לפיליז

תוצאות משחקי הלילה ב-AL:

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 8:4
קליבלנד - סיאטל 1:6
טורונטו - לוס אנג'לס איינג'לס 3:8
טמפה ביי - טקסס 4:0
שיקגו וייט סוקס - בולטימור 5:4
קנזס סיטי - מינסוטה 10:3
אוקלנד - דטרויט 4:9

NL:

ניו יורק מטס - פילדלפיה 9:7
אטלנטה - פלורידה 5:7
וושינגטון - מילווקי 3:8
פיטסבורג - סינסינטי 4:1
יוסטון - אריזונה 7:5
קולורדו - סן פרנסיסקו 2:4
סן דייגו - סט. לואיס 5:2
לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 3:1

סמולצי מצא בית חם

AL: זה היה אמור להיות דואל מגישים, אבל בקרב בין סי.סי. סבאת'יה לג'וש בקט ניצח הפעם האס של היאנקיז. הידקי מאטסוי שוב חבט, כמו ביום שישי, פעמיים להומראן, הפסים ניצחו 4:8 ולקחו את הסדרה בפנוויי פארק, כשהם מנצחים בשישה משבעת המפגשים האחרונים מול הרד סוקס. טקסס הכניעה בטמפה ביי את הרייז 0:4 בזכות שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים של סקוט פלדמן, והיא כעת משחק אחד מבוסטון.

במרכז, דטרויט הפסידה באוקלנד 5:2, אבל ממשיכה לשמור על יתרון בן שני משחקים על שיקגו וייט סוקס, שנוצחו בבית על ידי בולטימור 5:4. מינסוטה שמה על הלוח שמונה ריצות באינינג השביעי ועברה את קנזס סיטי 3:10, טורונטו גברה בבית על האיינג'לס 3:8 וקליבלנד ניצחה את סיאטל 1:6.

NL: בפעם השניה בהיסטוריה הסתיים משחק בטריפל פליי ללא עזרה. מי שחרת את שמו בספרים הוא ג'ייסון בארטלט מפילדלפיה, שפסל לבדו את ג'ף פרנקור מניו יורק מטס לאחר כדור שחבט האחרון וסגר את הסיפור על 7:9 לזכות הפיליז. שני הרצים, על הבסיס הראשון והשני, יצאו למהלך ריצה של גניבת בסיס, מה שאיפשר לבראנטלט לדרוך על שקית הבסיס השני ולפסול את שניהם. "לא ידעתי איך להגיב", אמר, "הכל קרה כל כך מהר". פדרו מרטינז זכה בניצחון, בראד לידג' השברירי צריך להגיד תודה לבראנטלט על כך ששיחק לו המזל.

אחרי קדנציה קצרה ורעה בבוסטון, ג'ון סמולץ החל להגיש בסט. לואיס. ההספק שלו בבכורה בקרדינלס: ניצחון 2:5 על סן דייגו, חמישה אינינגים ותשע הכשות בלי ריצת חובה. אלברט פוחולס חבט להומר מספר 40 העונה. "נחמד לבוא ולזרוק ככה, כמו בימים של אולד ג'ון", אמר סמולץ. סט. לואיס ממשיכה לצעוד בבטחה בראש בית המרכז, למרות ששיקגו קאבס הצליחה, סופסוף, לנצח, 1:3 את הדודג'רס בלוס אנג'לס.

קולורדו הגיעה לטים לינסקאם, הפכה פיגור וניצחה את סן פרנסיסקו 2:4, כשכעת היא רחוקה 3.5 משחקים בלבד מלוס אנג'לס. שמונה ותשעה לאובלדו חימנז במשחק מבריק ברוקיז. אריזונה גברה על יוסטון 5:7, סינסינטי ניצחה את פיטסבורג 1:4 ו-וושינגטון הכניעה את מילווקי 3:8.



* המדור "מאנדיי, מאנדיי" לא יעלה היום ויחזור בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully