וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן כהן ינחת בשלישי ויצטרף לרעננה

דור בלך

23.8.2009 / 19:07

זאת לאחר שתנאי חוזהו שופרו. הבלם הסלובקי זוראד ייבחן. בקבוצה מחכים לאישור המשטרה בנוגע לאירוח חיפה בכפ"ס

קברניטי הפועל רעננה נפגשו הערב (ראשון) עם הוריו ודודיו של קשר סלמנקה, סטיבן כהן, והגיעו איתם להבנות על פי הן יכבד השחקן את חוזהו לשנתיים במועדון.

ברעננה שיפרו במעט את משכורתו של השחקן היהודי ממוצא צרפתי, שאמור היה להרוויח 70 אלף יורו בעונתו הראשונה ו-80 אלף בשנייה, כשלקבוצה קיימת האופציה להאריך את החוזה בעוד שנה תמורת 120 אלף. ביום שני אמורים הצדדים לשנות את הפרטים בחוזה החתום, כשיום שלישי ינחת הקשר בארץ, יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף לקבוצה. כהן אמור לעמוד לרשותו של מאמן הקבוצה, אלי כהן, כבר במשחק הליגה נגד מכבי חיפה בשבת הבאה.

ביום שני ינחת למבחנים הבלם הסלובקי צ'אבה זוראד בן ה-29. הבלם המנוסה שיחק בעונה שעברה במדי קבוצת זילניה ממולדתו, ואפילו רשם הופעה איתה במוקדמות ליגת האלופות ועזר לה לסיים במקום השני בליגה. אם ירשים יוחתם, כשלאלי כהן עוד מספר מועמדים זרים. לחלוץ הקבוצה בעונה שעברה דודו ביטון הוגשה הצעה משופרת לחוזה, והוא צפוי להשיב בימים הקרובים אם הוא מסכים לתנאיו או לא.

בשני ייפגשו ראשי רעננה עם נציגי משטרת ישראל בנוגע לאירוח מכבי חיפה באיצטדיון העירוני בכפר סבא בשבת. ההערכה היא כי האיצטדיון יאושר לאירוח המשחק, שכן בשנה שעברה אישרה מהשטרה להפועל כפר סבא לארח את בית"ר ירושלים במסגרת גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully