וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: בליץ' הסרבי יגיע להתרשמות

החלוץ בן ה-31 ששיחק בפאפוס הקפריסאית יגיע בהמלצת ניר קלינגר וינסה להרשים את דורה. נצרת תערער נגד החלטת ביה"ד

לא מעט חיוכים נראו היום (ראשון) בהפועל חיפה לאחר הניצחון אתמול על מכבי נתניה (1:2), אך בקבוצה לא ממתינים, וכבר מחפשים חיזוק. החלוץ הסרבי מילאן בליץ', 31, ששיחק בעונה שעברה בפאפוס הקפריסאית, אמור לנחות מחר בארץ ולהצטרף לאימוני הקבוצה, על מנת לנסות ולהרשים את שלומי דורה ולחתום בקבוצה כזר הרביעי. ביליץ', כמו עמנואל פאפו שכבר חתום בקבוצה, הגיע בהמלצת ניר קלינגר, ולדבריו מדובר בחלוץ מוכשר, שיכול להוסיף מחץ להתקפת חיפה.

בחיפה לחוצים מאוד לחזק את החלק הקדמי, ואתמול כבר המריאו שלומי דורה ואפרים גבאי למקדוניה על מנת לצפות במשחק ליגה, שבו אמור להיות משותף איביצ'ה גליגורובסקי. גם הוא, אם ירשים במשחק, עשוי לחתום בקבוצה באופן מיידי. במועדון מרוצים מאוד מפתיחת הליגה, ומקווים שהניצחון אתמול על מכבי נתניה, יביא לגל מנויים חדש, ויחזיר עוד אוהדים של הקבוצה שלא ביקרו בקריית אליעזר מזה זמן רב.

שני הצעירים, אמיר אבו ניל וגל אראל, קיבלו שבחים על משחקם מול נתניה, ואמורים להמשיך ולקבל קרדיט בשבועות הקרובים מדורה. בקבוצה סגרו היום עם שני ספונסרים לעונה הקרובה. מדובר בחברת התאמה ורשת מלונות "רימונים".

בינתיים, קיבלה הקבוצה הודעה כי מכבי אחי נצרת תערער באמצעות ע"וד שחר גרינברג בבית הדין המשמעתי, במטרה לקבל ניצחון טכני במשחקה נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו. כזכור, המשחק עצמו הסתיים בניצחון 0:2 של האדומים, אך בשל שיתופו שלא כחוק של ערן לוי המוצהב החליט בית הדין על תוצאה של 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully