וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - הפועל ת"א: הכבאית מגיעה, גם השריפה בדרך

נמצא פתרון לבעיית הכבאית. בית"ר קיבלה אישור מהמשטרה להפעיל אחת פרטית, והעימות נגד האדומים ייערך (20:30, ע' 1)

איתי חסיד

באדיבות ערוץ הספורט

קיומו של המשחק המרכזי במחזור הפתיחה של ליגת העל בין בית"ר ירושלים והפועל תל אביב באצטדיון טדי (20:30, שידור ישיר בערוץ 1) שהיה מוטל בספק, ייערך בסופו של דבר.

העימות בין מחזיקת הגביע לאדומים היה מוטל בספק עקב שביתת מערך הכבאים. אלא שבבית"ר פנו לקרן קיימת לישראל, כדי שזו תוכל לה לספק לה כבאית פרטית למשחק, והמשטרה אישרה למועדון הירושלמי להשתמש בכבאית פרטית.

ממשטרת ישראל נמסר: "הנהלת בית"ר ירושלים התחייבה בפנינו שהיא תדאג לכל נושא הכיבוי ואישרנו את קיום המשחק, אך האחריות על העמדת כוחות כיבוי והצלה היא על הנהלת הקבוצה".

"הכדורגל הטוב והמוכר שלנו יגיע"

כל מפגש מול הפועל תל אביב הוא קריטי עבור אוהדי בית"ר ירושלים, אבל נדמה שזה שאמור להיערך היום (שני, 20:30, ערוץ 1), כבר במחזור הראשון של הליגה, הוא משמעותי במיוחד עבור הקבוצה, שמתקדמת לעבר עתיד לא ברור.

מאמן בית"ר יצחק שום יחסר את עידן טל וקובי מויאל המורחקים ומי שישחקו במרכז הקישור במקומם של השניים הם עידן ורד ושמואל קוזוקין. בנוסף, אחרי השאלתו של כרסיטיאן אלברז לצ'יאפאס המקסיקנית והצבתו של קוזוקין בקישור, מי שיפתח כמגן ימני הוא תומר בן יוסף.

בתוך כך, עיכבה אמש המשטרה ארבעה מאוהדי הקבוצה, בגלל חשד סביר כי הם מתכננים להפיר את הסדר ולהתפרע במשחק נגד הפועל תל אביב, הארבעה שוחררו לבסוף, אך הכניסה למשחק תימנע מהם.

חלוץ הקבוצה ברק יצחקי, שצפוי לפתוח בחוד לצד עמית בן שושן, התייחס באימון הקבוצה לעתידו בבית וגן: "אני שומע את הדיבורים, אבל לא צריך להתעסק בזה יותר מדי. הראש שלי מרוכז רק במשחק נגד הפועל, זה משחק חשוב מאוד עבורנו, שיכול להוות סוג של מדד לקראת המשך העונה. מעבר לזה לא אתייחס למה שיהיה בעתיד".

לגבי המפגש עצמו אמר יצחקי: "תמיד יש התרגשות בתחילת עונה, במיוחד במשחק כזה גדול. אנחנו מחכים לזה ומקווים לעשות את העבודה כמו שצריך".

על היריבה באדום אמר יצחקי: "גם בגביע הטוטו ראינו עד כמה טובה הפועל, ראינו גם את המשחק שלהם בטפליצה, ואנחנו מוכנים. הם התחילו את ההכנות שלהם לפנינו, אבל זה לא תירוץ. הם בכושר טוב, אבל מולם תעמוד קבוצה לא פחות טובה. יש לנו סגל חסר", סיכם יצחק, "אבל לא נשתמש באף תירוץ. אם נבוא ונילחם, הכדורגל הטוב והמוכר שלנו יגיע".

הרכב משוער: אריאל הרוש, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, שמואל קוזוקין, עידן ורד, ג'וניור ויסה, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

"כולם יודעים את חשיבות המשחק"

הפועל תל אביב ערכה אמש (ראשון) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. בהפועל רואים במשחק הזה כמעין הצהרת כוונות לליגה, ורוצים לחזור עם ניצחון מטדי. אם מסתכלים על הסטטיסטיקה של המפגשים בין השתיים לאורך העשור האחרון בטדי, מגלים כי כאשר מדובר באדומים, הבית"רים לא ממש שומרים על המבצר. ב-16 המפגשים האחרונים לכל קבוצה שבעה ניצחונות, כך שהסיכויים על פי ההיסטוריה הינם שווים.

עוד לפני האימון חיכתה לשחקנים הפתעה, כשציטוטים מכתבה של בעליה החדשים של בית"ר, גומא אגייאר, חיכו להם תלויים על קירות חדר ההלבשה. הציטוטים כללו: "אנחנו נרסק את הפועל תל אביב". לאחר מכן כינס המאמן אלי גוטמ את שחקניו לאסיפה הקבועה. המאמן הראה לשחקניו את הווידאו מהמשחק מול בית"ר בגביע הטוטו בשבוע שעבר, ושם דגש בעיקר על השליטה במשחק. "יש לנו קבוצה שחייבת לשלוט ולהכתיב את הקצב במשחק. אני רוצה לראות אותם מביאים הרבה התלהבות למשחק. מיותר לי אפילו לציין את חשיבות המשחק הזה, כי כל אחד אמור לדעת אותה".

לרשותו של גוטמן יעמוד סגל בריא ומלא, למרות ההיעדרות של וינסנט אניימה מהאימון אמש. השוער שוהה עם אישתו בחדר הלידה, אך אמור להיות עם הקבוצה בטדי. בהפועל מרוצים מהרעננות ששחקניה הראו באימון המסכם. הצוות המקצועי של האדומים לא מתכנן שינויים מההרכב ששיחק נגד טפליצה בחמישי(1:2). המשמעות היא שזוראב מנטשאשוילי ימשיך לעלות מהספסל ואביחי ידין שוב יועדף עליו בהרכב הקבוצה. לאחר המשחק גוטמן יבדוק את מצבם של שחקניו ואם יגלו עייפות, ייתכנו שינויים בהרכב הקבוצה בחמישי בגומלין מול הצ'כים.

"אני מקווה שנציג יכולת הרבה יותר טובה מהמחצית הראשונה מול בית"ר בגביע הטוטו", אמר אחד משחקני הפועל. "למרות שהתחזקנו ועשינו תוצאות טובות, יש לנו עוד הרבה ליקויים במשחק. אני מקווה שמחר המשחק שלנו ישטוף יותר והתיאום בין זנדברג לשכטר ויבואה יהיה טוב יותר ואפקטיבי יותר". מועמדותו של ניקולאס לרנודו הצ'לאני ירדה מהפרק ובהפועל ינסו להביא בלם זר אחר למבחנים או לחילופין להחתים בלם זר ברמה גבוהה.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביבראס נאתכו, מיכאל זנדברג, גילי ורמוט, איתי שכטר, סמואל יבואה.

עדכון אחרון 24/8 14:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully