וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניראון שטף את השחקנים: "לא ליכולת הזאת ציפיתי"

23.8.2009 / 13:29

מאמן הפועל פ"ת הפסיק החגיגות לאחר הניצחון על אחי נצרת: "אתם צריכים להשתפר". הליברי לומל ייבחן

שחקני הפועל פתח תקוה חגגו אתמול את הניצחון על אחי נצרת (2:1) בחדר ההלבשה ובאוטובוס, אבל אחרי האסיפה שהכין להם דני ניראון הבוקר (ראשון) נראה שאין להם עוד הרבה זמן לחגוג. המאמן דווקא פתח את האסיפה בצורה חיובית ואמר: "אני באמת שמח שפתחנו ברגל ימין, הנקודות חשובות", אבל אז ביקר את שחקניו. "אבל יש לי כמה הערות", הוסיף. "יכולת כזאת לא תספיק במשחקים הבאים. אנחנו צריכים להיות באמת טובים כדי לנצח קבוצה כמו מכבי תל אביב בשבת. אתם צריכים להשתפר, הגנתית והתקפית. לא לכדורגל הזה ציפיתי מכם".

שחקנים בקבוצה הופתעו מאוד מהדברים של ניראון, אבל אחד מהם אמר: "יכול להיות שזה מה שאנחנו צריכים בשביל לחזור לקרקע. חגגנו יותר מדי למרות שנצרת הייתה עדיפה בחלקים גדולים מהמשחק".

החלוץ אלנתן סלמי קיבל מחמאות מחבריו, כמו גם היימן אבו סלאח ושחר בלילטי, שנכנסו כמחליפים וחוללו את השינוי. הקשר טאליס פריירה ימשיך להיבחן השבוע בקבוצה, שמחכה לבחון גם את החלוץ הליברי ג'יימס קוקו לומל, שיגיע כנראה ביום רביעי ליומיים של מבחנים במועדון שהגיע עם סוכניו לסיכום עקרוני.

וועדת התכנון והבנייה של הרשות המקומית החליטה היום כצפוי, כי אצטדיון האורווה לא ייהרס באופן מיידי. הוועדה נימקה זאת בכך שאם האצטדיון, ששטחו נמכר לחברה קבלנית על מנת לבנות בנייני מגורים במקום ייהרס, לא יהיה לקבוצות היכן לשחק. מספר אוהדים של הפועל ומכבי פתח תקוה הגיעו לוועדה וניהלו ויכוח, אך לא נרשמו אירועים אלימים. במכבי והפועל פתח תקוה, שנציגיהם היו בין היתר דני לוי, משה זוארץ ועמוס לוזון, הביעו סיפוק בעקבות ההחלטה ואמרו: "שמחים על ההחלטה. האצטדיון לא ייהרס בשבע השנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully