וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "חבל, אבל תסתכלו על הדברים הטובים שעשינו"

23.8.2009 / 11:02

מאמן מכבי פ"ת שוחח עם שחקניו אחרי ה-1:1 מול ר"ג. שחקנים ניחמו את לוזון, שספג שריקות בוז: "חשבנו שאלו אוהדי הפועל"

במכבי פתח תקוה התאכזבו מאוד לאחר שער השוויון שספגה אתמול הקבוצה מול הפועל רמת גן. שחקנים הסתגרו לאחר המשחק בחדר ההלבשה והמאמן רוני לוי לא דיבר עם השחקנים. גם הנשיא עמוס לוזון והיו"ר משה זוארץ לא נכנסו לחדר, כחלק מהחלטה אסטרטגית לא לחמם את האווירה לאחר המשחקים. נראה כי המדיניות הזאת תימשך גם בתקופה הקרובה.

המאמן רוני לוי ערך הבוקר אסיפה קצרה בה אמר לשחקנים: "חבל, אבל מה שקרה אתמול נגמר. תסתכלו על הדברים הטובים שעשינו במשחק הזה. ברוב הזמן שלטנו על הקבוצה היריבה. בסך הכל הגיע לנו לנצח. לא נורא, תרימו את הראש, נמשיך הלאה". המאמן ערך אימון שחרור מסורתי שהיה בנוי בחלקו על משחקונים.

הקשר אורי לוזון, שספג שריקות בוז מהקהל של מכבי פתח תקוה לאחר כל נגיעה בכדור אתמול, קיבל תמיכה מהשחקנים. כפי שנכתב אתמול, הטענה של האוהדים הייתה שלוזון איבד כדור במרכז המגרש, מה שהביא לשער השוויון. "זה כבר תקופה ארוכה שהקהל משמיץ אותו", אמרו שחקנים להגנתו. "ההתנהגות של חלק מהם הייתה מבישה. במקום לדחוף אותנו, הם פגעו בקבוצה". "הזדעזענו, לרגע היה נדמה שמדובר באוהדי הפועל", הוסיף שחקן אחר.

הקשר דודי אונגר שוחרר מהקבוצה וחתם על חוזה לעונה אחת בהפועל אשקלון. מחר הוא צפוי לפתוח במשחק החוץ מול נצרת עילית. בקבוצה הופתעו הבוקר בעקבות הביקורת שהוטחה במגן קובי גנון בתקשורת. "כתבו שחגי גולדנברג צריך להחליף אותו, אבל הוא בכלל מגן ימני", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully