וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבטל הקיצוץ בשכר אם תעלה לצ'מפיונס

23.8.2009 / 10:57

הנימוק: "זה יהיה הבונוס במקרה העפלה". שחקנים בקבוצה על בוקולי: "פעם הוא היה משקיע גם כשנכנס לשתי דקות, הוא כבוי"

במכבי חיפה קיבלו החלטה עקרונית לבטל את הקיצוץ בשכר השחקנים אם הקבוצה תעלה לשלב הבתים של ליגת האלופות. ההחלטה הזאת, לדברי גורמים במועדון, "טעונה את אישורו הסופי של יענקל'ה שחר". כזכור, בחיפה הצהירו בעבר כי ישקלו לבטל הקיצוץ אם הקבוצה תעלה לשלב הבתים. כפי שכבר נכתב, אם חיפה תעלה לשלב הבא ההכנסות יעמדו על כעשרה מיליון יורו (כולל מענקים) אך הרווח צפוי להסתכם בפחות מתשעה מיליון יורו (הקיזוז מושפע מההוצאות לשם אירוח המשחקים). "זה יהיה הבונוס של השחקנים במקרה של העפלה", הסבירו בחיפה. הקיצוץ הממוצע בשכר השחקנים עמד על 13-15 אחוז.

שחקנים בקבוצה העידו אתמול (שבת) כי הקשר גוסטבו בוקולי מאוכזב מאוד ממעמדו החדש בקבוצה כשחקן ספסל. שחקנים בחיפה אמרו אמש: "בעבר הוא היה משקיע גם כשהיה נכנס לשתי דקות. משהו בו נראה כבוי. בקיץ הוא הסכים לקצץ 30 אחוז, כנראה על רקע ההערכה שיהיה שחקן הרכב לגיטימי. משהו בו השתנה מאז". בוקולי עצמו נראה מכונס גם לאחר המשחק אתמול, אך לא שוחח עם חבריו על כך וייתכן שיוזמן לשיחה עם אלישע לוי.

עייפות ותשישות לקראת זלצבורג

בקבוצה מרוצים מאוד משלומי ארבייטמן, שלא מפסיק לכבוש במשחקי ההכנה, באירופה ובליגה. אלישע לוי מתלבט מאוד לגבי ההרכב לקראת המשחק מול זלצבורג ביום שלישי, למרות שההערכה היא שלא יבצע שינויים ביחס לניצחון במשחק הראשון. אם חיפה תעפיל, המאמן מתכוון להתחזק בשחקן זר אחד לפחות במקום ירו בלו ובשחקן ישראלי נוסף. אחד מהשחקנים לפחות יהיה בלם. מקורביו של יואב זיו אמרו השבוע כי בשלב זה אין לו כוונה לעזוב את לוקרן, אך אם בחיפה יתעקשו הוא עשוי לעבור. שכרו של זיו עומד על 250 אלף יורו. בחיפה אין כוונה ממשית לצרף את ברק יצחקי או אבירם ברוכיאן, מתוך הבנה שאם לא ישחקו באירופה הם יישארו בבית"ר ירושלים.

למרות ספיגת השער אתמול, בחיפה מרוצים מהשלוב בין שי מימון לז'ורז'ה טשיירה. מימון שנפצע אך יהיה כשיר לגומלין, ערך היום אימון מלא למרות הנפיחות. אגב, שחקנים בחיפה הופתעו אתמול כשלוי הקריא את ההרכב לקראת המשחק מול עכו משום שהמאמן תרגל הרכב שונה באימון המסכם. בסיום המשחק התבטאו שחקנים בקבוצה כי הם סובלים מעייפות לקראת משחק הגומלין ומקווים שהיא לא תשפיע עליהם. בירם כיאל אמר לחבריו אתמול: "אני צריך להתקין מנוע ברגליים לקראת המשחק נגד זלצבורג", והסביר בהמשך: "אין לי בעיה לירוק דם בשביל מכבי חיפה. אעשה הכל כדי שנעלה לשלב הבתים".

היום הגיעו נציגים מטעם אופ"א לאצטדיון רמת גן. לאחר שהמגרש אושר למשחקי ליגת האלופות, הצוות הגיע על מנת לערוך את המגרש בהתאם לסטנדרטים המקובלים במפעל (שילוט, בדיקת סידורי האבטחה והקראת נהלים וכו'). מחר (17:30) תיערך באיצטדיון רמת גן מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת הגומלין מול האוסטרים. אלישע לוי ויניב קטן יתראיינו בחיפה, מאמן זלצבורג הוב סטיבנס יתראיין מטעם היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully