וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דורה וגבאי ימריאו להחתים את גליגורובסקי

הגעתו של המקדוני מתעכבת, בהפועל חיפה לא רוצים לחכות יותר. שביעות רצון גדולה מהניצחון בנתניה

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

למרות שפיגרה במשך לא מעט דקות, הפועל חיפה הצליחה להפוך הערב (שבת) את המשחק נגד מכבי נתניה בקופסה ולנצח 1:2. שני המאמנים, שלומי דורה ונתי עזריה, התייחסו בסיום בעיקר לסף השבירה הנמוך של המארחת, כשבחיפה נרשמת שמחה רבה על ניצחון במשחק החזרה של הקבוצה לליגת העל בעוד בנתניה מאוכזבים מאיבוד הנקודות בבית.

"נשארנו בפוקוס גם כשנתניה הובילה היינו בדקות טובות", אמר המאמן המנצח, שלומי דורה, "במחצית אמרתי לחבר'ה שזה אפשרי ושאם ניתן גול ב-10 הדקות הראשונות נוכל לחזור. עקבתי אחרי נתניה בזמן האחרון וראיתי שאחרי שהם סופגים שער אחד, הם סופגים שוב. הייתה הקרבה מאוד גדולה של השחקנים ומגיע לכולם כל הכבוד. אם יש נקודה שאני קצת מאוכזב ממנה, היא העבודה שכל השבוע עבדנו על כדורים נייחים וחבל שהגול שספגנו הגיע ממצב כזה".

עוד בחיפה, דורה ואפרים גבאי יטוסו, כנראה שעוד הלילה, לאירופה בכדי לבחון את החלוץ המקדוני, איביצ'ה גליגורובסקי, שהגעתו כבר מתעכבת כשבועיים כמעט. לאור מצבת החלוצים הקטנה של האדומים, יטוסו המנכ"ל והמאמן בכדי לקצר את התהליכים והם יצפו במשחק של קבוצתו. אם ירשים השניים יחתימו אותו.

נתי עזריה סיפר: "עוד לא הספקתי לשבת על הספסל בחזרה מהמחצית השנייה וכבר ספגנו שער שוויון. אחרי זה היינו לחוצים ולדעתי לא חזרנו למשחק אחרי שספגנו את השוויון. היו מספיק שחקנים טובים כדי להחזיר את הקבוצה ליתרון אבל לא עשינו את זה".

שלו מנשה אמר: "חוץ מהקהל לא מגיעה מילה טובה לאף אחד. חטפנו שער משום מקום, המשחק השתנה וחבל מאוד. אנחנו צריכים לפתור את העניין הזה שאנחנו יוצאים מחדר ההלבשה ובתוך כמה דקות סופגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully