וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "מקווה להיות ביום מן הימים שחקן הרכב"

חלוץ חיפה שוב כבש ברגע הנכון. רגעי חרדה כשמימון נפגע, אבל הוא יהיה כשיר לאלופות. מור: "חייבים לעבור את זלצבורג"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי חיפה כבר ראתה כיצד היא פותחת את עונת 2009/10 עם איבוד נקודות, אחרי שהפועל עכו הצליחה להשוות את התוצאה מולה. אלא ששוב צץ לו שלומי ארבייטמן בדקות הסיום וסגר את הסיפור עם שער שסידר לחיפה 1:2 גדול ובעיקר ראש שקט לפני משחק הגומלין נגד רד בול זלצבורג ביום שלישי. חיפה הייתה היחידה שיזמה, אך למרות זאת התקשתה לנצל את המצבים שאליהם הגיעה מול העולה החדשה. בכל מקרה, וי נוסף הם יכולים לסמן.

בקבוצה נלחצו מהפגיעה של מימון

סגן הנשיא עוזי מור נכנס עם הבעלים יענקל'ה שחר לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים. לשחקנים אמר מור: "אני מקווה שביום שלישי, במשחק הגומלין נגד זלצבורג, יהיה טוב. אנחנו חייבים לעבור אותם ולעלות לשלב הבתים".

שי מימון נחת לא טוב במחצית השנייה על הדשא כתוצאה מתיקול, ובקבוצה עברו דקות של חרדה על אנשי הקבוצה, שכן הבלם נראה מעט פצוע, אך בסיום הוא שוחח עם הצוות הרפואי והתברר כי הוא מתח את הקרסול, אך יהיה כשיר לזלצבורג. רגלו של מימון קובעה באמצעות קרח.

ליאור רפאלוב, שהוחלף לאחר הדקה ה-60, החליט הפעם לא להגיב בזעם לחילוף ובקבוצה העריכו שהוא אמור לשחק בכל מקרה בזלצבורג, כנראה כמחליף.

בחיפה ראו את ניר דוידוביץ' סופג שער שלא מחויב המציאות אשר אירע באשמתו, אך הבהירו: "אנו מעדיפים ששער כזה יהיה נגד עכו ולא במשחק גורלי כמו נגד זלצבורג באמצע השבוע".

בזמן שחיפה נאבקה בעכו, חלק מהעיניים היו נשואות אל אוסטריה, שם סיימה יריבתה במוקדמות ליגת האלופות, רד בול זלצבורג, בתיקו 1:1 מול וינר ניושטאד בליגה האוסטרית. בדיוק כמו מול הירוקים, גם הפעם פתחה זלצבורג רע, וספגה כבר בדקה ה-9 משער של האנס אייגנר. האורחים נאבקו לחזור למשחק, ובדקה ה-40 מצאה את השיוויון, כשמארק יאנקו מצא את הרשת. בשביל לעבור את חיפה בדרך לשלב הבתים, הם יהיו חייבים כמה שערים כאלה.

לוי: "ידענו לנצח את המשחק בקושי"

"שלומי ארבייטמן נמצא בכושר טוב, הוא מאוד שקט", הסביר אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, את ההצלחות האחרונות של החלוץ שלו, שחוזר לפרוח. "ראינו אותו נגד האוסטרים והוא עובד קשה. חלוץ צריך את הביטחון ואני שמח שהוא בתקופה טובה".

על המשחק מול עכו סיפר לוי כי קבוצתו לא ציפתה לחיים קלים ואמר: "לא צפינו שיהיה קל, אבל ידענו לנצח את המשחק הזה בקושי. הכי חשוב היה מבחינתנו לנצח ולגמור את המשחק בריאים ושלמים. כעת נעשה מה שצריך נגד זלצבורג כדי לעבור אותה".

לוי חזר על אותם דברים כאשר הוא מודע להיסטוריה של הירוקים, שמעדו בעבר נגד מאלמו ורוזנבורג, ואמר: "אני אומר שיש לנו יתרון משמעותי ונעשה הכל כדי לשמור עליו. נבוא באחריות ואני מקווה שנעלה לשלב הבתים. כרגע אנחנו לא חושבים על כסף או חיזוק. אמרנו בזמנו שנעבור את משחק הפלייאוף ואז נשקול במידת הצורך לעבות את הסגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שחקנים לארבייטמן: "אתה ווינר"

שלומי ארבייטמן, שרווה נחת בתקופה האחרונה ומתברג לאט לאט ל-11 של חיפה, סיפר את שעובר עליו, ואמר: "היה משחק חשוב מאוד ואני שמח שעשינו את זה. זה הלך קשה מאוד וידענו מההתחלה שהם יסתגרו מאחור. התחלתי את העבודה, עבדתי קשה, ובינתיים אני נראה טוב. גם אם אני עולה חמש דקות אני עושה את מה שצריך. מקווה שביום מן הימים אני אהיה שחקן הרכב. עכשיו זה הזמן שלנו להתכונן לזלצבורג. אנחנו מכירים את היריבה ומצפה לנו משחק קשה. אנחנו מתכוננים בצורה הטובה ביותר שיש ובתקווה לשמוח אחרי המשחק ביום שלישי". בחדר ההלבשה שחקנים אמרו לארבייטמן: "אתה ווינר".

בירם כיאל: "התחלפתי כדי שאהיה מוכן ליום שלישי, יש לי כאבים במפשעה, אבל זה לא משהו רציני. היה משחק קשה נגד עכו וידענו שהיא תהיה מוקש. הם שיחקו חזק, ידענו שהם ייתנו הגנה חזקה, ואנחנו מרוצים בגלל שזה המשחק הראשון בליגה וניצחנו. יש שינוי מנטלי אדיר בין ליגת האלופות לליגה, אבל היה חשוב לנו להתחיל את הליגה בצורה טובה. יש לנו סגל רחב וכל שחקן שיעלה אמור לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. הניצחון הזה היה בעיקר בזכות האוהדים שעודדו אותנו כשהיה 1:1".

לגבי העומס אמר כיאל: "זה לא רק עליי, אלא על עוד מספר שחקנים כי לא הייתה לנו פגרה, אבל אנחנו מקצוענים, וצריכים לעבוד חזק. כיף להיות בתקופה הזו במכבי חיפה ועם כל העייפות המעמד הוא מחייב ולכן נבוא בצורה הטובה ביותר לסיים את המשימה ביום שלישי".

הוכנבוים: "זה לא הכדורגל שאני רוצה לראות"

בהפועל עכו מבינים שלולא הנאיביות, הם היו יכולים לחזור לפחות עם נקודה מקרית אליעזר, על אף העובדה שהם לא שיחקו טוב. אלא שירון הוכנבוים, מאמן הפועל עכו, לא מעוות את המציאות ומודע לכך שקבוצתו כמעט ולא נראתה על המגרש.

"אני לא יודע אם סבלנו מחוסר מזל", אמר הוכנבוים. "אני לא אוהב לתלות את ההפסדים שלי במזל או במקריות. לא היינו מספיק טובים כדי לנצח. בשלבים מסוימים אחרי השער החזקנו בכדור אבל זה לא הכדורגל שאני רוצה לראות. לא היה לנו את הכוח, בטח לא בתשעה מול 11, כשגם רון בן נחום היה בחוץ וגם אחרי ההרחקה של עבדול ראזק איסמעיל".

בהמשך התייחס הוכנבוים לסוגיה האם עכו אכן מתאימה לליגת העל ואיזו קבוצה אנו צפויים לראות העונה, ואמר: "עכו ראויה להיות בליגת העל. לא דיברתי על אלה שלא היו או אלה שעדיין לא הגיעו לקבוצה. אנחנו עדיין לא מוכנים, ואמרתי את זה עוד לפני המשחק. אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים ולהשתפר כדי להביא נקודות. יש לנו בעיות בחלק הקדמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully